۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۴۶۸۲
امام جمعه ساری:

شهادت سپهبد سلیمانی سبب ایجاد اتحاد و انسجام منطقه‌ای علیه آمریکا شد

شهادت سپهبد سلیمانی سبب ایجاد اتحاد و انسجام منطقه‌ای علیه آمریکا شد
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نفرت مردم منطقه نسبت به آمریکایی ها، گفت: شهادت سردار سپهبد سلیمانی موجب ایجاد یک اتحاد و انسجام منطقه‌ای علیه آمریکا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطیه و همچنین شهادت سردار سپهبد سلیمانی، تقوا را بهترین توشه برای سفر آخرت دانست و گفت: بهترین توشه‌ای که می‌توانیم از مزرعه دنیا برای آخرت داشته باشیم تقوا است.
 
وی با اشاره به این که همه ما برای سفر آخرت نیازمند اعمال صالح هستیم، افزود: بهترین و مهم‌ترین عمل تقوا و جهاد در راه خدا است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اصل جهاد از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این جهاد باید با دشمن و در کنار ولی و حجت خدا باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که باید با بصیرت دشمن واقعی را بشناسید و با آن مقابله کنید، ادامه داد:جهاد با دشمن باید با اذن ولی و حجت باشد و پشت سر ولایت باشیم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که سردار سپهبد شهید سلیمانی با دشمن واقعی می‌جنگید و این جهاد با اذن و دستور ولایت بود، خاطرنشان کرد: اگر این جهاد زحمت و سختی آن بیشتر باشد نزد خداوند متعال مقرب‌تر است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی چهار دهه زحمت و جهاد داشت، افزود: این سردار رشید اسلام به امر و دستور ولی فقیه در سوریه، لبنان، عراق و افغانستان در حال جنگیدن با دشمن واقعی بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود از پوشش کمرنگ حضور گسترده مردم در پاسداشت مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی در رسانه ملی گلایه کرد و گفت: باید شکوه و حضور مردم استان بیشتر در رسانه ملی پوشش و نمایش داده شود.
 
وی در ادامه سخنان خود از مصوبه اخیر مجلس در تروریست معرفی کردن نیرو‌های آمریکایی در منطقه تقدیر کرد و ابراز داشت: این اقدام مجلس کافی نیست بلکه مجلس شورای اسلامی باید مصوبه‌های قبلی خود در خصوص  cft و fatf را نیز پس بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به سیلی سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز فرماندهی تروریست‌های آمریکایی در عراق اشاره کرد و افزود: آمریکا علیرغم گذشت چند روز از این انتقام همچنان در شوک این حمله سپاه پاسداران است.
 
وی با بیان این که شهادت سردار سپهبد سلیمانی موجب ایجاد یک اتحاد و انسجام منطقه‌ای علیه آمریکا شد، گفت: علیرغم این که آمریکایی‌ها به همراه چند کشور عربی و عبری در تقابل با نظام اسلامی یک اعتلاف کوچکی تشکیل داد، اما امروز به برکت خون پاک شهید سلیمانی یک اعتلاف مردمی بر ضد آمریکا در منطقه شکل گرفته است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز نفرت نسبت به آمریکا بسیار فزونی یافته و محبوبیت مقاومت و فرماندهان آن بیشتر شده است، ادامه داد: همه این دستاورد‌ها به برکت خون پاک شهید سلیمانی به دست آمده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات