۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۱
کد خبر: ۶۳۴۵۱۴
مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‎وگو با رسا:

سپاه پاسداران افسانه مصونیت دائمی پایگاه‌های نظامی آمریکا را در هم شکست

سپاه پاسداران افسانه مصونیت دائمی پایگاه‌های نظامی آمریکا را در هم شکست
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: سپاه پاسداران افسانه مصونیت دائمی پایگاه‌های نظامی آمریکایی که همواره مورد تأکید مقامات این کشور بود را در هم شکست.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به اقدام قاطع و انقلابی سپاه پاسداران در انتقام سخت از آمریکای جنایت کار گفت: این حمله موشکی بار دیگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.
 
وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام شجاعانه و قاطع خود از عزت ملت ایران دفاع و حراست کرد، افزود: سپاه به آمریکای جنایت کار فهماند اگر به جنایت‌های خود ادامه دهد با پاسخ قاطع، کوبنده و پشیمان کننده ایران اسلامی مواجه خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حملات موشکی به سمت پایگاه آمریکایی‌ها در عراق را نشان دهنده اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: سپاه بار دیگر با پاسخ قاطع و کوبنده خود سیلی محکمی به آمریکا زد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منافع آمریکا در عراق ضربه سختی به این کشور جنایت کار بود، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران افسانه مصونیت داشتن پایگاه‌ها و مراکز نظامی آمریکایی که همواره مورد تأکید مقامات آمریکایی نیز قرار می‌گرفت را در هم شکست.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که موشک باران پایگاه هوایی آمریکا در عراق شکست سنگینی برای این کشور جنایت کار و زورگو در دنیا بوده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با این اقدام مقتدرانه خود به دنیا ثابت کرد که در دفاع از امنیت و آرامش ملت خود هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که این اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ روشنی به تجاوزگری‌های آمریکایی‌ها در منطقه بوده است، داشت: همان طور که سید حسن نصرالله نیز گفت تا نظامیان آمریکایی که عمودی وارد منطقه شدند افتی نشدند بهتر است منطقه را ترک کنند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران، تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به منطقه را خروج کامل نیرو‌های متجاوز و جنایت کار آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این متجاوزان حضور دارند، خاورمیانه هیچ گاه آرامش و امنیت را به خود نخواهد دید.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ گاه نخواهند گذاشت خون پاک و مطهر شهدای مقاومت به ویژه سردار سپهبد سلیمانی بدون پاسخ بماند، تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه آغازی برای نابودی تروریست‌های آمریکایی در منطقه بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که آمریکایی‌ها از همین سیلی جمهوری اسلامی بسیار وحشت زده شده اند، بیان داشت: تروریست‌های آمریکایی باید بدانند که همه تحرکات آن‌ها در منطقه از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان رصد می‌شود و کوچکترین خطایی از سوی آن‌ها خاورمیانه را به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حمله موشکی فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب ذلت و خواری آمریکایی‌ها در سطح بین الملل شده است، خاطرنشان کرد: همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد هدف موشک‌های ایران اسلامی است، که کوچکترین خطا از سوی آنها، پاسخی تمام کننده را در پی خواهد داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات