۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۴۵۰۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

سپاه پاسداران اقتدار موشکی خود را به رخ کشور‌های جهان کشید

سپاه پاسداران اقتدار موشکی خود را به رخ کشور‌های جهان کشید
حجت الاسلام شکریان قدرت موشکی ایران اسلامی را در دنیا مثال زدنی توصیف کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات شب گذشته قدرت موشکی خود را به رخ کشور‌های جهان کشید.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با قدردانی از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت آمریکایی ها، این اقدام را سیلی محکمی به اقدامات اخیر آمریکایی‌ها عنوان کرد و با بیان این که فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران بار دیگر اقتدار و عظمت خود را به رخ جهانیان کشیدند، افزود: موشک‌های سپاه پاسداران جهنمی را برای سربازان آمریکایی خلق کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پاسخ جمهوری اسلامی به جنایت اخیر آمریکا سخت بوده است، گفت: به مقامات آمریکایی هشدار می‌دهیم اگر کوچکترین اقدامی از آن‌ها سر بزند منافع آن‌ها را در منطقه با خاک یکسان می‌کنیم.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز ترس و وحشت در دل دولتمردان آمریکایی کاملاً مشهود است، خاطرنشان کرد: این ضربه مهلک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درس بزرگی برای سایرین است تا در مواضع خود نسبت به ایران اسلامی دقت بیشتری کنند.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که جمهوری اسلامی بار‌ها تأکید کرده اهل جنگ نیست، افزود: اما پاسخ هر تجاوزی را با قدرت خواهد داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیرو‌های مسلح کشور در دفاع از منافع و امنیت ملت ایران با هیچ کس تعارفی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ملت ایران بخواهند امنیت این مردم را به خطربیاندازند با پاسخ کوبنده ایران اسلامی مواجه خواهند شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این پاسخ شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حد یک سیلی بوده است، گفت: آمریکای جنایت کار باید منتظر پاسخ سخت‌تر ملت ایران باشند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به بدرقه میلیونی ملت ایران از پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد شهید سلیمانی در روز‌های اخیر اشاره کرد و افزود: این ملت با بصیرت و انقلابی بار دیگر ثابت کردند جریان مقاومت در این کشور زنده و پویا است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که خروج آمریکایی‌ها از منطقه مهم‌ترین مطالبه ملت‌های مسلمان منطقه به ویژه ملت ایران اسلامی است، گفت: حضور فساد آلود آمریکایی‌ها در خاورمیانه مهم‌ترین عامل تنش، بحران و درگیری در منطقه است.
 
وی، قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران را در دنیا مثال زدنی توصیف کرد و با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات شب گذشته قدرت موشکی خود را به رخ کشور‌های جهان کشید، بیان داشت: امروز توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات