۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۳۴۸۵۲
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی:

برخی می خواهند شیرینی وحدت و ضربه به آمریکا را به حاشیه برانند

برخی می خواهند شیرینی وحدت و ضربه به آمریکا را به حاشیه برانند
استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت برخورد با مقصران حادثه هواپیمای اوکراینی گت: دست هایی وجود دارد که می خواهد با حاشیه پردازی وحدت موجود در کشور را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیأت علمی جامعه المصطفی(ص) العالمیه امشب در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که از سوی رهبر معظم انقلاب در در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: دشمن در حمله ای ناجوانمردانه این بزرگواران را شهید کرد.

وی با اشاره به اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش سبب تقویت وحدت میان همه مردم شده و فتنه ها را ریشه کن می کند، ادامه داد: شهادت آرزوی همیشگی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ضمن ابراز تأسف و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن عده ای از افراد در کرمان و شهدا و جان باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی خاطرنشان کرد: ما تسلیت عمیق به خانواده این عزیزان می گوییم و آنها را به صبوری دعوت می کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت برخورد با مقصران حادثه هواپیمای اوکراینی بیان کرد: امروز باید از حاشیه پردازی پرهیز کنیم؛ در حال حاضر دست هایی پشت پرده وجود دارد که شیرینی وحدت ایجاد شده به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی در کشور و ضربه  ای که به آمریکا وارد شد را رو به حاشیه براند.

وی با انتقاد از کوتاهی های صورت گرفته در زمینه اطلاع رسانی حادثه هواپیمای اوکراینی تأکید کرد: ناگفته نماند که مسؤولان باید در پی حادثه دلخراش هواپیمای اوکراینی پاسخگو باشند و مقصران را مجازات کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم هر کسی باور و اعتقاد به خداوند داشته باشد و عمل صالح انجام دهد خداوند محبت او را در دل های مردم افزایش می دهد، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این موضوع بود و ما این جلوه را در تشییع با شکوه ایشان به وضوح مشاهده کردیم.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی(ص) العالمیه با بیان اینکه محبت شهید حاج قاسم سلیمانی در دل همه اقشار جامعه قرار داشت، ایمان و عمل صالح را راز محبوبیت ایشان دانست و عنوان کرد: بعد از تشییع حضرت امام(ره) تشییع دیگری سراغ نداریم که به باشکوهی و عظمت تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی را بسیار دوست داشت، مطرح کرد: بنده در شب عاشورای امسال محضر رهبر معظم انقلاب بودم و مشاهده کردم که ایشان شهید سلیمانی را به آغوش کشیدند و مورد محبت قرار دادند؛ شهید سلیمانی شخصیتی بسیار دوست داشتنی بود.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان اینکه مسؤولان باید از شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند، تأکید کرد: ساده زیستی، عدم تعلق به دنیا، شهرت گریزی، پاکدستی، شجاعت، تدبیر، از صفات و ویژگی های شهید سلیمانی بود.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با تفکر تکفیری و الحادی و تروریسم بود، گفت: دشمن با استفاده از روشی ناجوانمردانه و از طریقی نفوذی ها توانست کاروان ایشان را شناسایی و مورد تهاجم قرار دهد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه نظام را فدای منافع خود نکرد، یادآور شد: امروز مسؤولان بدانند که اگر دروغ و خیانت و پاکدستی در کارشان وجود داشته باشد همه مردم از آنها حمایت خواهند کرد؛ امروز کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نباید برای منافع خود سخنرانی های جنجالی داشته باشند و فضای کشور را چند قطبی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مرد عمل بود و آنچه را وعده می داد به سرانجام می رساند، اظهار داشت: امروز همه مسؤولان باید از صداقت در گفتار و وعده های شهید سلیمانی الگو برداری کنند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات