۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۳۴۷۱۱
یکتا:

خون حاج قاسم کلید فتح شامات و بیت المقدس خواهد بود

خون حاج قاسم کلید فتح شامات و بیت المقدس خواهد بود
یکتا با بیان این که یقینا ذبح عظیم فتح مبین خواهد داشت، تأکید کرد که خون حاج قاسم کلید فتح شامات و بیت المقدس خواهد بود و امروز به پشت درهای بیت المقدس رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حسین یکتا فعال فرهنگی جبهه انقلاب امروز در مراسم جمعه های انتقام که بعد از اقامه نماز جمعه در مصلای قدس قم برگزار شد، خروش بی نظیر ملت ها ایران و عراق در تشییع پیکرهای مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را معجزه دانست و گفت: اولین انتقام بابت خون شهید از آمریکا و اسرائیل این حضور عظیم بود که تمام برنامه های دشمن را بر هم زد.

وی افزود: دشمنان در آبان ماه سعی در نابودی انقلاب داشتند اما خون با برکت این شهدا حال و هوای همه را تغییر و این شهادت همه را تحت تأثیر قرار داد، باید برای تربیت جامعه قاسم سلیمانی جدی راه بیندازیم، باید حالات این شهید بزرگوار را مورد بررسی قرار دهیم.

یکتا با بیان این که شهید سلیمانی همواره در حال جهاد بود، اظهار داشت: باید اندیشکده و پژوهشکده ای کارهای حاج قاسم سلیمانی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد، همه دنیا پشت داعش بودند اما حاج قاسم سوریه و عراق و جبهه مقاومت را از توطئه های دشمن نجات داد.

وی ادامه داد: این فتوحات به دست کسی که مورد عنایت امام عصر(عج) باشد اتفاق می افتد، مطالبی در حال رو شدن است که طبیعی نیست و پیداست او به درجه ای از قرب الهی رسیده بود که توانست این چنین قبل و بعد از شهادت دستاوردهای عظیم داشته باشد.

این فعال فرهنگی با بیان این که یقینا این ذبح عظیم فتح مبین خواهد داشت، ابراز کرد: در انقلاب اسلامی تجربه کردیم که وقتی خون بهشتی ریخته شد دودمان بنی صدر و رجوی و جبهه نفاق از کشور برچیده شد، ما از پشت دیوارهای بصره در جنگ تحمیلی امروز به پشت دیوارهای بیت المقدس رسیده ایم.

وی عنوان کرد: خون حاج قاسم کلید فتح شامات و بیت المقدس خواهد بود، رهبر انقلاب فرمودند به زودی نماز را در قدس اقامه خواهیم کرد، همچنین تأکید کردند که دشمن هرچه می خواهد به سعودی ها موشک بدهد که به زودی به دست مجاهدان خدا می افتد و این فتح نزدیک است؛ این موضوع را آمریکا و اسرائیل فهمیده که قلاده پاره کرده است.

یکتا خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم تاریخی را رقم می زند که افول آمریکا خواهد بود، خون حاج قاسم اذان به وقت افول آمریکا بود، این که امروز می بینیم دشمنان شلوغ کاری می کنند از انتقام سخت هراس دارند و می دانند که اتفاق مهمی در حال رخ دادن است، هرچه امام و رهبری فرمودند محقق شده تا در حال تحقق است، باید بیدار باشیم و پای کار ولایت بمانیم.

محمد قمین
ارسال نظرات