۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۶۳۴۴۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت وگو با رسا:

اقدام انقلابی سپاه نقطه شروعی برای نابودی تمامی نیرو‌های استکبار است

اقدام انقلابی سپاه نقطه شروعی برای نابودی تمامی نیرو‌های استکبار است
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که آمریکا در صورت کوچکترین اشتباهی بدترین سرنوشت را خواهد داشت، اقدام سپاه را نقطه شروعی برای نابودی استکبار دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام قاطع پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از عزت و عظمت انقلاب اسلامی گفت: استکبار باید بداند شهید قاسم سلیمانی در ویران کردن کاخ ستمگری و قطع کردن ریشه های او در منطقه و جهان از سردار سلیمانی خطرناک است.

وی اقدامات و فعالیت شهید حاج قاسم سلیمانی را معجزه آسا دانست و افزود: برای اولین بار مقرهای آمریکایی که برای خود مصونیتی احساس می کردند با موشک های نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد هدف قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اظهار داشت: این اولین درگیری ما نیست و قبلا پهپاد دشمن را نیز سرنگون کردیم اما نقطه شروعی برای ناامنی است تا به قول سید حسن نصرالله آمریکا تابوت هایی را آماده کند و نظامیانی را که عمودی آورده بود افقی ببرد.

وی ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی ما می گوید نمی گذاریم خون این شهید بدون پاسخ بماند این یک وعده صادقانه است، دشمنان بدانند این نقطه شروعی برای نابودی تمام نیروهای جبهه استکبار در منطقه بلکه در جهان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه درباره احتمال واکنش رژیم تروریستی آمریکا به انتقام به حق ایران اسلامی ابراز داشت: شاید ما دنبال همین بهانه باشیم که کوچکترین خطایی کنند تا ببینند اولین دوست و پایگاه قوی آن ها در منطقه چگونه با خاک یکسان می شوند و بعد ببیند که در دنیا چه ذلتی را تحمل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: البته اگر همه پایگاه ها را مورد هدف قرار دهیم و ترامپ و همه کاخ او را بزنیم به اندازه یک موی سپید حاج قاسم یا به قول سید حسن نصرالله به اندازه کفش حاج قاسم هم نمی ارزد، اما جبهه استکبار باید بداند که باید این خطای بزرگ و راهبردی مرگ تدریجی خود را سرعت بخشید و باید آماده نابودی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: سپاه امروز مقر مهمی را مورد هدف قرار داد، یک نظام مقدسی مانند نظام اسلامی این جسارت، جرأت و شجاعت را دارد که بگوید آمریکا هرکجا باشی امنیت نداری، تو به خیال خودت برای فریب افکار عمومی اعلام کردی که برای ایجاد امنیت حاج قاسم را شهید کرده ایم.

وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی عامل امنیت در عراق، سوریه  و همه عالم بود، آمریکایی ها امنیت را از همه گرفتند و آقای ترامپ بیشترین ظلم را به تفنگداران آمریکایی و نیروهای خود کرد و این تنفر و انزجار عمومی را که الان همه جا می بینیم تبدیل به خشم مقدسی شده و این خشم تبدیل به موشک های پی در پی شده تا از استکبار اثری باقی نماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با انتقاد از کسانی که انتقام به حق از خون مظلوم را خشونت و جنگ طلبی می دانند، گفت: قرآن می فرماید نرمش با گرگ خطرناکی که امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد خیانت به مردم است.

وی افزود: اگر به کسی که دشمن جان و امنیت مردم است ترحم شود ظلم به مردم است، غده های سرطانی باید از بین بروند تا سلامت مستقر شود، خشونت در برابر ستمگر دستور دین است، مگر می شود یک گرگ صفت را با گفت وگو، مذاکره و نرمش هدایت کرد، نخیر نفس پاک پیامبر هم در آن ها اثر نکرد

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: تنها راه عقب راندن و ادب کردن و متقاعد کردن دشمن ستمگر و ظالم این است که قدرت، عظمت و عزت ببیند تا جرأت نداشته باشد دست به جنایت بزند.

محمد قمین
ارسال نظرات