۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۳۴۹۱۸

هشدار نسبت به تحرکات آمریکا برای کشاندن داعش به کربلا و نجف

هشدار نسبت به تحرکات آمریکا برای کشاندن داعش به کربلا و نجف
یک کارشناس امنیتی عراق، درباره تحرکات آمریکا برای کشاندن عناصر گروه‌ تروریستی داعش به شهرهای بغداد، کربلا و نجف هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حافظ بشاره» کارشناس امنیتی عراق، درباره تحرکات آمریکا برای کشاندن عناصر گروه‌ تروریستی داعش به شهرهای بغداد، کربلا و نجف و نقشه آمریکایی‌ها برای آزادسازی زندانیان داعشی هشدار داد.  

 این کارشناس امنیتی عراق اظهار کرد: پس از این‌که تعدادی از نقشه‌های واشنگتن در منطقه با شکست روبرو شد و نتوانست تصویب طرح اخراج نیروهای بیگانه‌ از عراق را مختل کند، درصدد اجرای نقشه‌های دیگری از طریق نفوذ در تظاهرات و سوءاستفاده از برخی عوامل سیاسی است.
 
وی افزود: آمریکا در حال آماده‌سازی شرایط برای اجرای برنامه جدیدی در عراق طی روزهای آینده است که این برنامه شامل جمع‌آوری عناصر داعشی از عراق و سوریه خواهد بود.
 
این کارشناس عراقی گفت: این طرح همچنین، شامل برنامه‌ریزی برای یک حمله گسترده برای اشغال بغداد، کربلا و نجف است و با آزادی زندانیان داعش از زندان‌های عراق و افزودن آن‌ها به نیروهای مهاجم همراه خواهد بود.
 
وی اظهار کرد: این حمله قرار است با سوءاستفاده از برخی سیاستمداران مزدور و دست‌نشانده از جمله برخی نمایندگان مجلس، مقامات ارشد و فرماندهان نظامی فرماندهی شود./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات