۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۳۴۹۲۸
الکعبی:

انتقام حاج‌قاسم را می‌گیریم

انتقام حاج‌قاسم را می‌گیریم
شیخ اکرم الکعبی با حضور در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دختر وی قول داد عراق دیگر برای آمریکایی‌ها، مزدوران و دوستداران آن‌ها امن نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با حضور در منزل آن شهید والامقام، با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن عرض تسلیت به صاحب البیت، با بیان خاطره‌ای، خطاب به دختر شهید سلیمانی اظهار داشت: یکبار شما را با حاج قاسم در عراق دیدم، اگر به خاطر داشته باشید وقت افطار بود. خیلی برایم عجیب بود، از حاج قاسم پرسیدم چرا دخترت را در معرض خطر قرار داده و به عراق آورده‌ای؟ ایشان پاسخ داد دخترم بسیار به من وابسته است و اغلب وقت‌ها اصرار می‌کند که با من بیاید؛ لذا گاهی مجبور می‌شوم او را با خودم بیاورم.

وی با اشاره به وعده جبهه مقاومت برای گرفتن انتقامی سخت از تروریست‌های امریکایی، تصریح کرد: از خداوند می‌خواهم به شما صبر دهد. شما حق دارید خیلی به حاج قاسم افتخار کنید ولی ان‌شاءالله خیلی زود خبر انتقام حاج قاسم را خواهید شنید.

دبیرکل نُجَباء افزود: من به اینجا آمدم تا به شما تسلیت بگویم و با شما عهد می‌بندم که عراق دیگر برای آمریکایی‌ها امن نخواهد بود.

شیخ اکرم الکعبی در پایان از خانواده این شهید سرافراز اسلام خواست که برای پیروزی مقاومت در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام دعا کنند./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات