۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۳۴۹۳۴

محفل قرآنی بزرگداشت شهدای مقاومت در حرم حسینی

محفل قرآنی بزرگداشت شهدای مقاومت در حرم حسینی
محفل قرآنی بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری از یاران این دو شهید گرانقدر در صحن حرم مطهر حسینی در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم محفل قرآنی بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس به همت دارالقرآن الکریم آستان حسینی برگزار و ثواب این محفل قرآنی به روح شهدای مقاومت که در حمله وحشیانه و ناجوانمردانه اخیر آمریکا به شهادت رسیدند، اهدا شد.

«رسول الوزنی»، مسؤول محافل قرآنی دارالقرآن آستان در این باره گفت: این محفل به دستور شیخ «عبدالمهدی الکربلائی»، متولی شرعی حرم حسینی و به منظور تکریم شهدای قهرمان مقاومت که در اثر حمله آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند، برگزار شد.
 
الوزنی افزود: این محفل با استقبال گسترده زائران و گروه‌های مردمی مواجه شد و شماری از قاریان برجسته و بین‌المللی دو آستان حسینی و عباسی از جمله حاج اسامه الکربلائی و عادل الکربلائی و همچنین، فلاح زلیف که از قراء برجسته کشور عراق است، در این محفل به قرائت قرآن پرداختند.
 
شایان ذکر است، دبیرخانه دو آستان مقدس حسینی و عباسی در کربلا، پیش‌تر مراسم عزاداری برای شهدای مقاومت در بین‌الحرمین برگزار کرده بودند./983/ب

منبع:ایکنا

ارسال نظرات