۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۳۴۹۹۰
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

فریب افراد به ظاهر همراه مردم را در انتخابات آتی مجلس نخوریم

فریب افراد به ظاهر همراه مردم را در انتخابات آتی مجلس نخوریم
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین راه مقابله با دشمن در انتخابات مجلس این است که فریب افراد به ظاهر همراه مردم را نخوریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه (س) در امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد: تا زمانی که دولت پایبند برجام بوده و بر آن اصرار دارد نمی‌تواند همراه و دلسوز مردم و دولت مردمی باشد.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ملت ایران باید سه اصل مهم دشمن‌شناسی، نقشه‌های دشمن و راه مقابله با آن را مدنظر قرار داده و به توجه کنند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات اسفندماه افزود: مردم ایران گول برخی از افراد که همراه شما شده و به ظاهر شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند و در عمل خیانت به کشور می‌کنند را نخورید این افراد قصد دارند تا با انتخاب کاندیداهای موردنظر خود در انتخابات در مجلس شورای اسلامی به امورات کشور نفوذ کرده و پای آمریکا را به کشور باز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه در انتخابات گذشته با وجود تذکرات فراوان عده کثیری از مردم نتوانستند انتخاب اصلح داشته باشند، ادامه داد: بزرگترین راه مقابله با دشمن این است که فریب افراد به ظاهر همراه مردم را نخوریم و در انتخاب اصلح، فرد انقلابی و مردمی دقت و توجه لازم داشته باشیم.

وی حقوق‌های نجومی برخی از مسوولان را بزرگترین آسیب به قشر کارگران و کارمندان دانست و افزود: بزرگترین لطمه و آسیب در حوزه اقتصادی به قشر کارگر و کارمند دریافت حقوق‌های نجومی برخی از مسوولان در کشور است و سبب اشرافی‌گری و سرمایه‌داری برخی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اینکه در قرآن‌کریم فرد دروغگو مورد نفرین خداوند واقع شده است، خاطرنشان کرد: دولتی که کارش حقه‌بازی و دروغ باشد نمی‌تواند در بین مردم محبوب شود و اعتبار و آبرو داشته باشد.

وی ولایتمداری، سازش‌ناپذیری، روشنگری، مردمی بودن و مقاومت را از ویژگی‌های برجسته حضرت زهرا (س) برشمرد و گفت: سردار سلیمانی نیز به تاسی از حضرت زهرا (س) این ویژگی‌های برجسته را در طول زندگی و مبارزه با دشمنان داشت و هرگز از مقاومت در برابر دشمنان دست بر نداشت.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به قیام 19 دی مردم قم ادامه داد: دفاع از ولایت و امامت در قیام 19 دی بهترین اصل ماندگاری این قیام و ادامه‌دهنده این مسیر با قیام مردم شهرهای دیگر کشور بود.

وی حذف نام شهیدان از کوی و برزن و سپس از یاد مردم را مهم‌ترین نقشه شیطانی دشمن عنوان کرد و افزود: گرچه با اعتراض و برخورد مردم با اینگونه افراد دشمن به ظاهر عقب‌نشینی کرده اما تلاش دارد تا نام و یاد شهیدان را از ذهن و فکر مردم به ویژه نسل امروزی حذف کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: برای ادامه مسیر راه شهیدان تنها برگزاری مراسمات گرامیداشت کافی نیست و ما باید با تمام خصوصیات شهیدان و فداکاری آنها آشنا شویم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات