۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۳۹۸۸
فرمانده سپاه کردستان:

آمریکایی‌ها تاوان خون شهید سلیمانی را با پشیمانی خواهند داد

آمریکایی‌ها تاوان خون شهید سلیمانی را با پشیمانی خواهند داد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: قطعاً آمریکایی‌ها تاوان جنایت در به شهادت رساندن شهید سپهبد سلیمانی را با پشیمانی خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی اظهار داشت: دشمن به‌ انتقام از شکست داعش که به همت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم صورت گرفت دست به ترور ناجوانمردانه این سردار رشید زد.

وی افزود: ترامپ جنایتکار با دست زدن به این‌چنین حماقت بزرگ و به شهادت رساندن شخصیتی جهانی که محور اتحاد مسلمانان و جریان‌های مقاومت را سازماندهی کرد، فکر کرده شاید بتواند برای انتخابات آینده حرفی برای گفتن داشته باشد اما ترامپ باید بداند که با این کارها حتی در بین ملت خود نیز جایگاه و محبوبیتی نخواهد داشت و به عنوان یک شخصیت جنایتکار شناخته خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: بی‌شک این اتفاق برای محور مقاومت و جمهوری اسلامی برکات خوبی به ثمر خواهد آورد چراکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آغاز خیزش‌های جدیدی در محور مقاومت است و همه آحاد انسان‌های عدالت‌خواه منتقم خون این شهید بوده و قطعاً آمریکایی‌ها تاوان این جنایت را با پشیمانی خواهند داد.

وی گفت: آمریکایی‌ها در مقاطع مختلف از جمهوری اسلامی سخت شکست خورده و در راس آن سپهبد حاج قاسم سلیمانی با ایجاد اتحاد بین مسلمانان محور شکست‌های اخیر آمریکا بود.

حسینی بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی هرگز مرز و قومیت، زبان و مذهب برایش مهم نبود و تنها اتحاد بین مسلمانان برای این شهید بزرگوار مهم بود.

وی اظهار کرد: ما امروز شاهد اتحاد بین مسلمانان ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، کشمیر و صدها جای دیگر بوده و همگی برای این شهید بزرگوار غرق در غزا و ماتم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهید سپهبد سلیمانی برای همیشه زنده است و راهش ادامه خواهد داشت و امروز با به شهادت رسیدن این سردار مردمی، شاهد آن هستیم که ادامه‌دهندگان راه این شهید بزرگوار همه مسلمانان جهان هستند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرمودند «بکشید ما را، که مردم ما بیدارتر خواهد شد»، افزود: دشمن امروز باید بداند و هرگز فراموش نکند که مسلمانان شکشت ناپذیرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به نوع و شیوه انتقام‌گیری خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از آمریکایی‌ها ابراز داشت: با درایت نظام و با صبر و حوصله‌ای که ملت شریف ایران داشته، قطعاً در جای خود و در زمان و مکان خود، خون پاک بی‌گناهی که ریخته شده را پاسخ خواهند داد.

حسینی با اشاره به خدمات شهید سپهبد قاسم سلیمانی به کُردهای عراق و اقلیم کردستان و با بیان اینکه شهید سلیمانی خاری در چشم دشمنان جهان اسلام بود، یادآور شد: شهید سلیمانی و یارانش باعث شکست داعش در منطقه و به‌ویژه در اقلیم کردستان عراق شدند که ادعای حکومت جهانی را داشته و آمریکایی‌ها برای تحقق این ادعا هزینه بسیاری کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات