۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۶۳۵۱۴۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مزدوران داخلی ادامه دهنده راه آمریکا هستند

مزدوران داخلی ادامه دهنده راه آمریکا هستند
امام جمعه اهواز گفت: پا به رکاب‌های آمریکا ادامه دهنده راه ارباب شان بوده و حملات شدیدی علیه سپاه انجام می‌دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش که در نمازخانه ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز صورت گرفت با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان، نوجوانان و جوانان اظهار داشت: متأسفانه فرهنگ کتابخوانی در جامعه مورد کم لطفی قرار گرفته و با ظهور تلفن همراه منزوی‌تر شده است هر چند که می‌توان از این ابزار برای کتاب و کتابخوانی بهره برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان باید کتابخوانی را برجسته کنند، خاطرنشان کرد: به علت عدم مطالعه اساتید و معلمان، بسیاری از شبهات ساده را نمی‌توانند پاسخ بدهند؛ از این روست که علی رغم آگاهی از آیات و روایات قادر به پاسخگویی نیستند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تبلیغات بسیار علیه شهید بهشتی بیان داشت: حافظه‌ها زود فراموش می‌کند، دشمن در وهله اول ترور شخصیتی انجام می‌دهد، بسیاری از حزب اللهی‌ها در اول انقلاب علیه شهید بهشتی سخنان ناروا گفتند، اما با شهادت شان، اندوهناک شدند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به جوسازی‌های بسیار علیه سپهبد شهید سلیمانی در فضای مجازی خاطرنشان کردد: همگان پس از شهادت سردار، پی بردند که چه گوهر گرانبهایی از دست دادند، اما با این حال ظاهربینان غافل بی حرمتی‌هایی نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم پای انقلاب ایستادند، گفت: غربگرایان مدام از رفراندوم سخن گفتند، اما با توجه به آیه «ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا» مردم برای کسی که خادم شان باشد، قدر و منزلت بسیاری قائل خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه هرکس به اندازه اخلاص خود مورد توجه و محبت قرار می‌گیرد، افزود: شهید سلیمانی بهترین الگو برای مسؤولان نظام اسلامی و جهان است؛ عمل به شعار فطرت انسان‌ها سبب می‌شود تا محبوب دل‌ها باشیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه با شهادت سردار سلیمانی جوشش جدیدی در رگ‌های انقلاب اسلامی دمیده شد، خاطرنشان کرد: جوسازی‌های بسیاری در فضای مجازی علیه سپاه در قضیه هواپیما شد، آمریکا علی رغم تهدید‌های بسیار نتوانست به یک نقطه ایران ضربه بزند، اما پا به رکاب‌های آمریکا ادامه دهنده راه ارباب شان بوده و حملات شدیدی علیه سپاه انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه آمریکا در حمله به پایگاه عین الاسد جرأت اعلام کشته‌ها را ندارد، تصریح کرد: شهدای ما تربیت یافته مکتب خمینی هستند؛ مکتبی که الهام بخش از قیام عاشورا است و در آن شهیدان مان بدون واهمه به استقبال مرگ می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: به جای اینکه بگوییم چرا پس از سه روز تأخیر واقعیت سقوط هواپیما اعلام می‌شود، بهتر نیست بگوییم چرا اجازه پرواز‌ها را در آن شب دادند؟ هیچکدام از کشور‌های حاشیه خلیج فارس در آن شب اجازه پرواز به هواپیما‌ها را ندادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در شرع مقدس اسلام سه نوع قتل «عمد، شبه عمد و خطای محض» داریم، گفت: فرض کنید اگر موشک‌های کروز آمریکایی بر فراز آسمان بودند و اقدام به ساقط کردن شان نمی‌شد آیا سرزنش نمی‌کردیم که چرا به مقابله با موشک‌ها پرداخته نشد؟

امام جمعه اهواز بیان داشت: هواپیما‌های بسیاری از روی عمد ساقط شد و عاملان تاکنون بر عهده نگرفتند، اما در ایران اسلامی با وجود غیرعمد بودن پس از سه روز تحقیقات مفصل اعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: عده‌ای در خیابان‌ها می‌آیند و سپاهی که ۴۰ سال از همه داشته هایمان دفاع کرد و امامین انقلاب را مورد حمله قرار می‌دهند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات