۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۵۱۷۲

برنامه‌های عزاداری مبلغان مدرسه المهدی اهواز در ایام فاطمیه

برنامه‌های عزاداری مبلغان مدرسه المهدی اهواز در ایام فاطمیه
حجت الاسلام گاشه از برگزاری نمایش میدانی واقعه فاطمیه و عزاداری مبلغان مدرسه المهدی اهواز در ایام فاطمیه خبر داد.
حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه چهار سخنرانی در ایام فاطمیه اول با حضور حجت الاسلام صافی، خطیب برجسته عراقی برگزار می‌شود، اظهار داشت: سخنرانی در ۲۸ و ۲۹ دی ماه در روستا‌های جسانیه، مویلحه، مسجد شهدای باوی و منطقه زرگان از ساعت ۷:۳۰  آغاز می‌شود.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز عنوان داشت: در ایام فاطمیه اول نمایش میدانی واقعه فاطمیه در ملاثانی، ویس، باوی و روستا‌های تابعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام گاشه با اشاره به راه اندازی بخش رسانه‌ای مدرسه المهدی (عج) اهواز افزود: این بخش زیرنظر معاونت تبلیغ راه اندازی شد تا تعامل بهتر و بیشتری با رسانه‌ها در راستای انعکاس اخبار حوزه صورت بگیرد.

وی با اشاره به اعزام مبلغ و مبلغه در قالب طرح معراج به مدارس دخترانه و پسرانه خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ مبلغ و مبلغه از در مدارس بصورت رسمی و مستمر فعالیت می‌کنند البته در مدت زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان از ارسال مبلغان و مبلغه‌ها جلوگیری کردیم.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه مبلغان در ایام فاطمیه به اجرای مراسمات عزاداری در مدارس خواهند پرداخت، تصریح کرد: دومین دوره نقد وهابیت (طرح مقدماتی نقد وهابیت) با حضور ۱۱ طلبه در حال برگزاری است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات