۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۳۵۲۳۱
آیت الله علم الهدی:

با رفتار غیر متعارف سفیر انگلیس برخورد قاطع شود

با رفتار غیر متعارف سفیر انگلیس برخورد قاطع شود
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به رفتار زننده و غیر متعارف سفیر انگلیس تأکید کرد که مسؤولان باید در برابر این رفتار نادرست برخورد قاطع کنند.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در مراسم راهپیمایی که امروز ۲۴ دی ماه به مناسبت حمایت از جبهه مقاومت و ابراز همدردی با شهدای سانحه سقوط هواپیما در حرم رضوی برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر و واکنش‌های منطقه‌ای و جهانی پیرامون آن گفت: در واقع اخراج سفیر انگلیس کمترین مجازات در حق این سفیر است.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد قاطع با اقدام غیر متعارف سفیر انگلیس ادامه داد: نباید اجازه داد بیگانگان در امور کشور دخالت کنند و باید سفیر انگلیس به دلیل رفتار زننده خود مجازات شود.

آیت الله علم الهدی با اشاره به دو مواجه متفاوت درباره حمله هوایی ایران به عین الاسد و سقوط هوایپمای اکراینی اظهارکرد: در شرایطی که آمریکا هنوز حمله به پایگاه هوایی عین الاسد را انکار می‌کند، اما رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به مردم بگویید که این سانحه اتفاق افتاده است که در واقع رهبری این هزینه را به خاطر مردم قبول کرده اند.

امام جمعه مشهد با اشاره به این مطلب که کشور در شرایط جنگی قرار دارد، گفت: در واقع حمله به عین الاسد با ۱۳ موشک در شرایطی اتفاق افتاد که ۷۰ سال است که هیچ کشوری نتوانسته این اقدام را دربرابر آمریکا انجام دهد و تحلیلی متفاوت را به دنبال دارد و در این شرایط نیاز است تا حواس مسؤولان متوجه ستون پنجم دشمن باشد.

وی درادامه ضمن ابراز تأسف نسبت به پاره شدن عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتقاد نسبت به این امر اظهارکرد: در عین اینکه مسؤولان با صداقت درباره این موضوع با مردم صحبت کرده اند، اما عده‌ای از ستون پنجم دشمن دست به این اقدام شرم آور زده اند در حالی که بیشتر از هفت روز از شهادت این سردار مقاومت نگذشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی را یک آزمایش و امتحان الهی قلمداد کرد، گفت: در واقع این انقلاب متعلق به یک عده خاص نیست و مردم صاحب این انقلاب هستند که اصول انقلاب از اهمیت بالائی برخوردار هستند و نباید این اصول فدای مصلحت‌های مقطعی و زودگذر شوند که شفافیت با مردم یکی از این اصول است./861/پ202/ق
جواد رستمی
ارسال نظرات