۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۳۵۲۴۱
رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی:

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

سجاد رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی گفت: فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره تا 7 بهمن ماه جاری به همراه سند انتشار آن در رسانه‌های مکتوب و مجازی و تلویزیون به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن شناسی و موضوعات آزاد اجتماعی از محورهای این جشنواره است.

رضایی تصریح کرد: همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر محورهای جشنواره انتخاب شده و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، تیتر و گزارش تلویزیونی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای می‌توانند 5 اثر را برای جشنواره ارسال کنند، ادامه داد: بخش جانبی دیگری به این جشنواره اضافه شده که فعالان فضای مجازی در سطح شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و بهترین پست در بستر شبکه‌های اجتماعی را ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه از برگزیدگان این جشنواره در دهه فجر امسال تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار ارسال شده به جشنواره نیز باید از ابتدای سال 98 در یکی از رسانه‌های رسمی منتشر شده باشد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات