۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۳۵۲۸۲
در جلسه هیات مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه صورت گرفت؛

بررسی عملکرد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان

بررسی عملکرد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کردستان
جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی عملکرد مرکز خدمات استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی عملکرد مرکز خدمات استان کردستان برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام حسینی فر مدیرکل مرکز خدمات استان کردستان گزارشی از عرصه‌های مأموریتی این مرکز ارائه کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات استان کردستان در سال 97 گفت: برگزاری سه کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی ویژه زوج‌های جوان طلبه، کارگاه سواد رسانه برای بیش از 700 نفر، کارگاه مشاوره خانواده برای بیش از 160 نفر و برگزاری اردوی فرهنگی با حضور 260 خانواده، ازجمله برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات این استان در سال گذشته بوده‌اند.
مدیرکل مرکز خدمات استان کردستان بیان کرد: در سال گذشته بیش از 260 نفر از همسر و فرزندان طلاب استان کردستان ممتاز تحصیلی شدند و در مراسم‌هایی از آنها تجلیل به عمل آمد.

وی به برنامه‌های این مرکز در تشکیل قرارگاه جهادی حضرت خدیجه(س) اشاره کرد و افزود: شناسایی حوزویان و خانواده‌های فعال، شناسایی ظرفیت‌های اشتغال استان، استفاده از ظرفیت‌های ادارات دولتی، آموزش و ارائه خدمات مشاوره‌ای، حمایت متقاضیان از طریق ارائه تسهیلات و کمک به بازاریابی و فروش محصولات، فعالیت‌های این مرکز در زمینه توانمندسازی معیشتی خانواده طلاب بوده‌اند.

حجت الاسلام حسینی فر گفت: مرکز خدمات استان کردستان اهتمام ویژه‌ای در برگزاری کارگاه‌های آموزشی بهداشت و سلامت و سنجش سلامت طلاب داشته است به‌طوری‌که در سال گذشته این مرکز از سوی فرمانداری سنندج به‌عنوان سازمان نمونه حامی سلامت انتخاب و معرفی شد.

در ادامه، مدیرکل مرکز خدمات استان کردستان گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در بخش‌های مسکن، صندوق قرض‌الحسنه و ... ارائه کرد.

در پایان این جلسه، اعضای هیئت‌مدیره مرکز ضمن بررسی خدمات ارائه شده در این استان، از دستاوردها و نتایج به دست آمده تقدیر و تشکر کردند./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات