۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۳۵۳۳۴
حجت الاسلام صیادی:

اخلاص عمل، سبب عزت و عظمت شهید سلیمانی شد

اخلاص عمل، سبب عزت و عظمت شهید سلیمانی شد
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد اخلاص را مهم ترین فضائل اخلاقی خواند و گفت: اخلاص عمل از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی بود که سبب عزت و عظمت این شهید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام جواد صیادی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد، عصر امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه خرم‌آباد، اخلاص را از مهم ترین فضائل اخلاقی خواند و گفت: اخلاص در عمل مهم ترین ویژگی شهید سپهبد سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه رمز و راز محبوبیت، پیشرفت و موفقیت اخلاص در عمل است، افزود: همین ویژگی سبب عزت و عظمت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.

حجت الاسلام صیادی اعتماد به خدا، بصیرت، محبوبیت در دل ها و ایثار و گذشت را از جمله ویژگی های وابسته به اخلاص خواند و گفت: در انجام امور باید اخلاص داشته باشیم و برای رضای خدا کار کنیم.

وی ادامه داد: اخلاص عمل رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا با دست خالی در برای دشمنان ایستادگی و به پیروزی برسیم.  

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خرم‌آباد با اشاره به توطئه های امروز دشمن علیه مردم ایران اسلامی که فکر و باور آنان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی رمز شکست این توطئه دشمن است.

حجت الاسلام صیادی با قدردانی از حضور حماسی مردم در مراسم عزاداری شهید سلیمانی بیان کرد: این حضور مردم همواره نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات