۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۳۵۲۶۱
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب هنوز زنده و پویا است

شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب هنوز زنده و پویا است
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب هنوز زنده و پویا است، گفت: در شناخت دشمن نباید سهل انگاری و ساده انگاری صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امامیه شهرکرد، با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، اخلاص در عمل را مهمترین شاخصه این مجاهد فی سبیل الله بیان کرد و گفت: هنر شهید سلیمانی این بود که شجاعت و تدبیر را در راه خدا هزینه می‌کرد و همین او را بزرگ و تعالی بخشید؛ او اهل تظاهر و ریا و خودنمایی نبود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب هنوز زنده و پویا است، تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی، چشم‌های غبار گرفته را باز کرد و دشمنان را در برابر عظمت ملت ایران به خضوع واداشت.

حجت الاسلام احمدی، دشمن شناسی را یک وظیفه ملی و انقلابی دانست و اظهار کرد: در شناخت دشمن نباید سهل انگاری و ساده انگاری صورت گیرد؛ شناخت این که آمریکا و اسرائیل خبیث دشمنان اصلی اند کافی نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید نقشه راه و شیوه‌های پیچیده تبلیغاتی دشمنان را در دشمنی با خودمان بشناسیم و این از ضرورت‌ها است، گفت: باید بدانیم دشمنی دشمنان، هم ذاتی است و هم مستمر و دائمی؛ نباید گمان کرد دشمنی او کمتر خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هدف تبلیغات پیچیده آمریکا و صهیونیسم، ایمان و غیرت دینی مردم و جوانان ما است، ابراز کرد: اگر ایمان و غیرت مردم تضعیف شد، قدرت تهاجمی و دفاعی انقلاب ضعیف و به نابودی کشور منتهی می‌شود؛ بنابراین همه توطئه‌های دشمن برای همین است.

وی با اشاره به اینکه نباید عده‌ای گمان کنند دشمنی آمریکا تمام خواهد شد، افزود: برخی فکر می‌کنند که ما نباید آمریکا را عصبانی کنیم در حالی که این تفکر با دستورات دینی کاملا در تضاد است؛ از منظر قرآن رشد و بالندگی، استواری ریشه و تنه و ساقه شجره طیبه جامعه ایمانی در این است که موجب غیظ و عصبانیت دشمنان شود.

حجت الاسلام احمدی در پایان با تأکید بر اینکه انتقام سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، معنایی فراتر از مقابله به مثل و تلافی و قصاص دارد، گفت: انتقام سخت باید به اخراج آمریکا از غرب آسیا و تسریع افول و زوال آمریکا و در نهایت، تسریع در محو و ازاله نجاست رژیم صهیونیستی از کره خاکی بینجامد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات