۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۶۳۴۱۱۶
مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری:

حاج قاسم شهید بزرگ گام دوم انقلاب اسلامی است

حاج قاسم شهید بزرگ گام دوم انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه حاج قاسم شهید بزرگ گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: عظمت تأثیر شهادت سلیمانی را در مقیاس شهادت شهید مظلوم بهشتی باید دید.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زندگی حاج قاسم سلیمانی و شخصیت او نماد و تبلور یک شخصیت تراز انقلابی بود.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی سمبل آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» بود، خاطرنشان کرد: اخلاق، رفتار، مشی و منش او آئینه روشن از سیره امام خامنه‌ای بود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه آینده اثبات خواهد کرد که این تنها ایران و منطقه نیست که مرهون جهاد سلیمانی و یاران اوست، افزود: حتی اروپا، چین، روسیه و سایر بلاد نیز مدیون سردار سلیمانی هستند؛ اگر تلاش او در محو داعش و داعشیان نبود امروز اروپا با سر ریز جمعیت تروریست ها، دچار ناامنی‌های بزرگی می‌شد.

وی با اشاره به اینکه مأموریت حاج قاسم تازه آغاز شده است، گفت: سردار سلیمانی در زمان حیاتش گره‌های ناگشوده‌ای را در عرصه امنیت منطقه و جهان گشود، اما اعتقاد ما بر این است اکنون به برکت این شهادت بزرگ دست‌های او بازتر و توانش هزاران بار بیشتر شده است.

مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، سال ۹۸ را سال گشایش‌ها و فرصت‌ها نامیدند، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم شهادت حاج قاسم سلیمانی، یک حادثه اتفاقی نبود بلکه یک واقعه بزرگ است؛ به یقین این شهادت و برکت خون شهید است که بن بست‌ها را می‌شکند.

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس و یارانشان، تهدید‌های بزرگی را در ایران و عراق و منطقه تبدیل به فرصت کرده و خواهد کرد، ادامه داد: راز زلزله عاطفی، سیاسی و طوفان روحیه انقلابی که ایران و منطقه را در بر گرفته و تا اعماق آمریکا و اروپا و آسیا مرز‌ها را در نوردیده است، به برکت شهادت سردار بزرگ دل ها، حاج قاسم است و این چیز کمی نیست.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه شهادت و خون پاک حاج قاسم، مهر تأیید و تثبیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شد، افزود: عظمت تأثیر شهادت سلیمانی را در مقیاس شهادت شهید مظلوم بهشتی باید دید؛ بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی است و سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت اسلامی لقب گرفت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم شهید بزرگ گام دوم انقلاب اسلامی است و خون پاک او افق‌های زیادی را فرا روی ملت ما و همه ملت‌ها خواهد گشود، تأکید کرد: به یقین اقدام بزدلانه و شبانه آمریکا، کوچک، حقیر و ناچیز است؛ ترور یک شخصیت بزرگ متفکر استراتژیست، ناشی از حقارت و زبونی و درماندگی کشوری است که مدعی سیادت بر جهان است. /۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات