۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۳۳۸۵۹
مدیر مرکز تخصصی معصومیه شهرکرد:

خون سردار سلیمانی منطقه را برای آمریکا ناامن و پر هزینه خواهد کرد

خون سردار سلیمانی منطقه را برای آمریکا ناامن و پر هزینه خواهد کرد
امیدی با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی منطقه را برای شیطان بزرگ ناامن و پر هزینه خواهد کرد، گفت: به یقین حاج قاسم شهید تمدن ساز انقلاب خواهد بود.
خانم فاطمه امیدی، مدیر مرکز تخصصی معصومیه (س) شهرکرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهادت آرزوی همه مردان و اولیای خدا بوده و شهدا بر اساس آیه قرآن زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی با تأکید بر اینکه جهاد در راه خدا از با فضیلت‌ترین اعمال است و این رزقی الهی بود که نصیب سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی شد، افزود: سردار سلیمانی فردی بود که مقاومت را مکتبی و با رفتنش فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از همیشه تقویت کرد.

امیدی با بیان اینکه سردار سلیمانی با نثار خون مطهر خود انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام را مستحکم کرد، گفت: خون سردار سلیمانی قلوب مردم را به یکدیگر نزدیک کرد و نشان داد که خون شهید هدر نمی‌رود.

مدیر مرکز تخصصی معصومیه (س) شهرکرد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بزرگ‌ترین کابوس آمریکا بود، ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی آمریکا یک جنایت بزرگ بود که نباید بدون پاسخ بماند.

وی با تأکید بر اینکه بالاترین انتقام، ادامه راهبرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در حوزه گسترش بیداری و مقاومت اسلامی در منطقه است، ابراز کرد: به یقین بیدارتر شدن ملت ایران و عراق، از برکات اولیه خون پاک حاج قاسم است.

امیدی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی و همرزمانش به موج برانگیختگی در ایران و منطقه شتاب کم سابقه بخشیده است، اظهار کرد: هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که نقاب تظاهر شیطان بزرگ به دوستی با ملت‌ها دریده شود و از صورت او کنار رود.

وی با اشاره به اینکه جنایت ددمنشانه ترور حاج قاسم و ابومهدی المهندس هر چند بزرگ است، اما سر سوزنی، درد بی درمان آمریکا و اسرائیل در منطقه را ساکت نمی‌کند، گفت: به یقین خون سردار سلیمانی منطقه را برای شیطان بزرگ ناامن و پر هزینه خواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی بیش از هر زمانی الهام بخش رویش‌ها و حرکت‌های بی شمار در منطقه خواهد بود، افزود: به یقین حاج قاسم شهید تمدن ساز انقلاب لقب می‌گیرد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات