۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۳۳۷۴۹
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرکرد به مناسب شهادت مظلومانه سردار سلیمانی

اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرکرد به مناسب شهادت مظلومانه سردار سلیمانی
اجتماع عظیم هیأت‌های مذهبی شهرکرد به مناسب شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به میزبانی مهدیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اجتماع عظیم هیأت‌های مذهبی شهرکرد به مناسب شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، شامگاه شنبه، ۱۴ دی ماه، با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به میزبانی مهدیه مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ که همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور چشمگیر جوانان برگزار شد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری سخنرانی کرد.

وی با تبیین جایگاه شهید، ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه را از مهمترین نیاز‌های امروز کشور دانست و اظهار کرد: به یقین ترویج روحیه شهادت طلبی در جامعه سبب افزایش آرامش و امنیت می‌شود.

در ادامه این مراسم معنوی، داوود رحیمی، از شعرای آیینی استان به ارائه دو قطعه شعر حماسی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

در پایان این مراسم نیز مداحان اهل بیت (ع) در فراق سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی روضه علمدار حسین (ع) خواندند و مردم بر سر و سینه زدند.

از مهمترین شاخصه‌های این مراسم می‌توان به حضور جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با سربند‌های «حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد که جلوه خاصی به مراسم داده بود.

همچنین شعار اصلی این مراسم «آمریکا ماندنی نیست» در نظر گرفته شده بود که نشان می‌داد نسل جوان به خوبی مسیر حرکت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فرا گرفته اند و لحظه‌ای از دشمن غافل نخواهند شد.

گفتنی است سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه با دستور دونالد ترامپ و در اثر حمله پهباد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به همراه ابو مهدی المهندس از فرماندهان حشد الشعبی به شهادت رسید. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات