۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۳۴۰
در پی شهادت مظلومانه سردار سلیمانی صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در محکومیت جنایت‌های آمریکای خونخوار

راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در محکومیت جنایت‌های آمریکای خونخوار
در پی شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، مردم استان چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا یر دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، در پی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، مردم استان چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، همزمان با سراسر کشور، پرشور و بااقتدار راهپیمایی کردند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

مردم استان چهارمحال و بختیاری امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آمریکای تروریست و در تجلیل از مقام سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده بی نظیر و محبوب دل‌ها شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند هیچ گاه از ارزش‌های نظام اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.

در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز همه آمده بودند، از مرد و زن گرفته تا بزرگ کوچک؛ آن‌ها پلاکارد‌هایی در دست داشتند که روی آن هشتگ «#انتقام_سخت» نوشته بود، راهپیمایان امروز شهرکرد خواستار انتقام سخت از آمریکایی‌ها شدند.

مردم ولایتمدار شهرکردی در حالی که لباس مشکی به تن داشتند با شعار‌های «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، حاج قاسم قهرمان پیش خداست امروز»، «مهدی صاحب زمان تسلیت تسلیت رهبر انقلاب ما تسلیت تسلیت» و ... به عزاداری پرداختند و بر سر و سینه زدند.

سردار علی محمداکبری، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: به یقین شهادت حاج قاسم سلیمانی حرکت پرخروش بیشتری در برابر استکبار جهانی به وجود خواهد آورد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی در واقع انتقام گرفتن آمریکا جنایتکار از نابودی داعش توسط سردار و همرزمانش و انتقام گرفتن از مقاومت امت اسلامی ایران در برابر فشار‌های حداکثری است، ابراز کرد: این شهادت نشان دهنده ضعف و استیصال دشمنان است که به صورت ناجوانمردانه یک فرمانده سپاه مبارز و مقاوم در برابر تروریسم منطقه و بین الملل را با پهپاد‌های خود مورد هدف قرار می‌دهند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه نه تنها این شهادت هیچ خللی در حرکت جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه سبب محکم‌تر و استوارتر شدن جبهه مقاومت نیز خواهد شد، ادامه داد: امروز دیدید که همه مردم و مسؤولان یک صدا خون خواهی این شهیدان را مطالبه گری کردند، البته برخی از عقلای دشمنان به خطرناک و اشتباه بودن این ترور و نتیجه عکس داشتن آن اعتراف کردند که یقیناً هم همین گونه خواهد بود. /۹۴۵۷/پ203/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات