۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۳۲۶۷۴
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

کشور نیازمند مسؤولان شجاع، مدیر و ولایتمدار است

کشور نیازمند مسؤولان شجاع، مدیر و ولایتمدار است
حجت الاسلام طیبی فر گفت: اگر بخواهیم توانمندی ویژه در کشور داشته باشیم باید نمایندگان مدیر و مدبر و ولایتمدار داشته باشیم تا کاستی‌های موجود را به قوت تبدیل کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در همایش باشکوه میثاق با ولایت شهرکرد، با اشاره به آیه ۴۸ سوره نمل به تشریح نحوه همکاری ۹ حزب برای ضربه زدن به پیامبر (ص) پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را بررسی کنیم به خوبی مشخص می‌شود انبیاء الهی با فتنه‌های مختلفی مواجهه بوده اند که بیشتر آن فتنه‌ها از سوی نزدیکان خود آن‌ها طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز از بدو تشکیل تا کنون فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است، افزود: در سال ۷۸ یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه‌ها رقم خورد چراکه مسؤولان دولت، خود از سردمداران فتنه بودند و آن را اداره می‌کردند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه حوادث سال ۸۸ یکی دیگر از فتنه‌های پیچیده و سخت برای نظام اسلامی بود که به حمدالله با درایت رهبری و حضور به موقع مردم دفع شد، تصریح کرد: فتنه ۸۸ به دست افراد بیمار دل غرب زده برای انحلال انتخابات و نظام صورت گرفت و واژه تقلب رمز عملیات فتنه گران بود که از ۱۱ ماه قبل از آغاز فتنه چگونگی این فتنه و نحوه انحلال انتخابات و حتی رنگ مورد نظرشان، در آن طراحی شده بود.

وی با تأکید بر اینکه فتنه گران برای فتنه ۸۸ در آمستردام هلند و حتی داخل کشور آموزش براندازی دیده بودند، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم فتنه غربالگری است که در قالب آن، چهره خائن و دوزیستان به خوبی نمایان می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه فتنه ۹۶ و ۹۸ را همان‌هایی رقم زدند که مهره‌های کلیدی در فتنه ۸۸ بودند و هدفشان براندازی جمهوری اسلامی است، افزود: مردمی که ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند هیچگاه حاضر به همراهی با فتنه نیستند.

وی با تأکید بر اینکه در فتنه اخیر لیدر‌ها به صحنه نیامدند، ابراز کرد: در فتنه آبان ماه امسال دشمن تمام تلاشش را به کار برد تا با تفکر غیر دینی اجیرشدگانشان را وارد فضا کند که به لطف الهی ناکام ماند.

حجت الاسلام طیبی فر با تأکید بر اینکه شناخت ملاک در فتنه‌ها ضرورت دارد، ادامه داد: انسان‌های ولایت مدار نقد خود را بیان می‌کنند، اما برخی یا سکوت کرده و یا از فتنه گران حمایت می‌کنند، نام سران فتنه را می‌برند، آن‌ها را حلوا حلوا می‌کنند این در حالی است که رهبر انقلاب فتنه را خط قرمز می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم توانمندی ویژه در کشور داشته باشیم باید نمایندگان مدیر و مدبر و ولایتمدار داشته باشیم تا کاستی‌های موجود را به قوت تبدیل کنند، تصریح کرد: کشور ما مسؤولانی می‌خواهد که در برابر دشمن ایستادگی کرده و ترسی نداشته باشند و راه حل مشکلات را در داخل جست و جو کنند که این مهم با انتخاب اصلح محقق می‌شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات