۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۳۱۶۲۱
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

ولایت پذیری و اطاعت از رهبری لازمه کار طلبگی است

ولایت پذیری و اطاعت از رهبری لازمه کار طلبگی است
حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه ولایت پذیری و اطاعت از رهبری لازمه کار طلبگی است، گفت: یاران امام زمان را باید در مشتاقان رهبری دنبال کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه زینبیه (س) فارسان، با تأکید بر اینکه زمینه سازی برای ظهور مهمترین رسالت امروز حوزه‌های علمیه است، گفت: باید بدانیم حوزه علمیه خانه امام زمان (عج) است و اگر امام را نمی‌بینیم و با او ارتباط نداریم، مشکل از ما است.

وی با تأکید بر اینکه امام زمان (عج) حاضر است و بر همه اعمال ما نظارت دارد، افزود: بکوشیم سرباز واقعی ایشان باشیم و این امر تنها با ظلم ستیزی و یاری مظلوم به معنای واقعی کلمه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه یک طلبه خواهر موفق کسی است که روی خانواده خود تسلط داشته باشد، ابراز کرد: باید نفوذ شما سبب شود همه امور خانواده به سمت دین و اخلاق سوق پیدا کند و این از ضرورت‌ها است.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کم توجهی به خانه و خانواده بزرگترین ظلم است، ادامه داد: مبادا با توقعات بی جا به خانواده خود ظلم کنیم؛ به یقین کسی که به فکر خانواده خود نباشد، نمی‌تواند امام زمانش را یاری دهد.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین مشکل امروز جامعه این است که از اصول و ارزش‌های دینی فاصله گرفته ایم، خاطرنشان کرد: کسی که معتقد به ولایت رهبر معظم انقلاب نباشد، قطعا جزء یاران امام زمان (عج) نیز نخواهد بود؛ ولایت پذیری و اطاعت از رهبری لازمه کار طلبگی است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه یاران امام زمان را باید در مشتاقان رهبری دنبال کرد، افزود: همه فعالیت‌ها و برنامه‌های مدارس علمیه خواهران باید حول این محور بچرخد و این یک اصل است.

وی با اشاره به اینکه طلبه موفق کسی است که در مرحله نخست برای خود و خانواده اش نسخه بپیچد، ابراز کرد: به یقین تا زمانی که اهل عمل به معارف دین به معنای واقعی کلمه نباشیم، نمی‌توانیم در مردم تأثیرگذار باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در پایان مدرسه علمیه زینبیه (س) فارسان را یکی از مدارس پایه این استان دانست و تصریح کرد: به لطف الهی این مدرسه هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی جزء مدارس خوب کشور است که باید این رویه روز به روز بهتر شود./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات