۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۳۱۵۸۹
با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری؛

مدیر جدید مدرسه علمیه زینبیه فارسان معرفی شد

مدیر جدید مدرسه علمیه زینبیه فارسان معرفی شد
مدیر جدید مدرسه علمیه زینبیه (س) فارسان، با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، طلاب، اساتید و اعضای هیأت امنای این مدرسه معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مدیر جدید مدرسه علمیه زینبیه (س) فارسان، صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، طلاب، اساتید و اعضای هیأت امنای این مدرسه معرفی شد.

در این مراسم از زحمات چند ساله خانم فاطمه امیدی تشکر و خانم الهام زکی زاده که از دانش آموختگان همین استان است، به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه زینبیه (س) فارسان معرفی شد.

فاطمه امیدی، مدیر سابق مدرسه علمیه زینبیه (س) فارسان در این مراسم، با اشاره به حضور ۱۰ ساله خود در این مدرسه خاطرنشان کرد: همه توان خود را در این سال‌ها به کار گرفتیم تا حوزه خواهران را به جایگاه واقعی خود در شهرستان فارسان برسانیم و الحق موفق بودیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه خواهران زینبیه (س) امروز در سطح استان و حتی کشور در زمینه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد، گفت: به لطف الهی امروز حوزه علمیه خواهران زینبیه (س) شهر فارسان به عنوان محور همه فعالیت‌های دینی و مذهبی و اخلاقی شهرستان شناخته می‌شود و این محصول همدلی و کار شبانه روزی است.

الهام زکی زاده، مدیر جدید مدرسه علمیه زینبیه (س) فارسان نیز در ادامه این مراسم با تأکید بر اینکه زمینه سازی برای ظهور مهمترین رسالت امروز حوزه‌های علمیه خواهد بود، افزود: به یقین تمام توان خود را در این راستا به کار خواهیم بست تا ان شاءالله سرباز خوبی برای امام زمانمان باشیم.

وی حرکت در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب در گام دوم را ضروری دانست و ادامه داد: نخبه پروری در حوزه‌های علمیه یک اصل است که ان شاءالله با همدلی در دستور کار این مدرسه قرار خواهد گرفت.

زکی زاده، توجه به ابعاد مختلف سبک زندگی اسلامی را یکی از مهمترین رسالت‌های حوزه علمیه بیان کرد و گفت: به یقین توجه به بحث ایجاد منابع پایدار را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهیم چراکه حوزه باید روی پای خود بایستد و متکی به هیچ گروهی نباشد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات