۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۳۳۳۲۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

شهادت سردار سلیمانی آغاز جنبشی عظیم برای رهایی مظلومان از شر آمریکا است

شهادت سردار سلیمانی آغاز جنبشی عظیم برای رهایی مظلومان از شر آمریکا است
امام جمعه شهرکرد گفت: آمریکا بداند با شهادت سردار سلیمانی نام سیاه خود را در تاریخ، ظلمت ابدی بخشید و بر نابودی و محو خود از صفحه جهانی سرعت داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شهادت سرافرازانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردان آسمانی ارمغانی جز عروج بالنده به ملکوت، شایسته آن‌ها نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی عمری را در جهاد فی سبیل الله سپری و در دل دوست و دشمن، قرارگاه تحسین برانگیز برای خود ایجاد کرد، گفت: او باید همانند مولایش امیر مؤمنان و همانند مقتدایش سالار شهیدان کربلا به دست پست‌ترین انسان‌های عالم به فیض عظمای شهادت نائل می‌آمد و اگر غیر این بود، جای تعجب داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنایت آمریکای خونخوار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: آمریکا بداند با این جنایت نام سیاه خود را در تاریخ، ظلمت ابدی بخشید و بر نابودی و محو خود از صفحه جهانی سرعت داد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حاکمان جنایت پیشه آمریکایی و صهیونیستی به خیال واهی خود نسبت به حاج قاسم سلیمانی رهایی یافتند، تصریح کرد: دشمنان بدانند حاج قاسم‌های پرورش یافته مکتب عاشورا، شهادت حاج قاسم را آغاز یک جنبش عظیم برای رهایی عراق و رهایی دیگر مظلومان از شر و فتنه آن‌ها دانسته و با کمترین زمان، این جنبش را به ثمر خواهند نشاند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر چه امروز رهبر فرزانه انقلاب مالک اشتر خود را از دست داد، اما مالک اشتر‌ها در راه هستند و عرصه خالی نخواهد ماند، اظهار کرد: دشمن بداند پرچم مقاومت حتی برای یک لحظه هم بر زمین نخواهد ماند و این راه برای همیشه تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهادت سردار سلیمانی که فرمودند: خبر تلخی است، اشاره کرد و افزود: دشمنان مطمئن باشند که امت اسلامی برای انتقام خون شهیدان شان شرایط را برای دشمن سخت‌تر خواهند کرد و قطعاً دشمن از این حماقتی که به خرج داد پشیمان خواهد شد./۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات