۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۳۳۶۴۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

خون شهید سلیمانی مقدمات حذف همیشگی آمریکا را فراهم خواهد کرد

خون شهید سلیمانی مقدمات حذف همیشگی آمریکا را فراهم خواهد کرد
امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقش سردار سلیمانی در حذف داعش، گفت: به یقین امروز نیز خون مطهر این شهید والامقام مقدمات حذف همیشگی آمریکا را فراهم خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در آیین بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد، با اشاره به اینکه خبر شهادت این سردار بزرگ اسلام همه را داغدار کرد، گفت: امروز مردم ایران و جبهه مقاومت از آمریکا و اسرائیل کینه به دل دارند و این کینه‌ها در نهایت گریبان آن‌ها را خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در حذف داعش خاطرنشان کرد: به یقین امروز نیز خون مطهر این شهید والامقام مقدمات حذف همیشگی آمریکا را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی یک کابوس بزرگ برای آمریکای جنایتکار بود، ابراز کرد: آمریکا به خیال خام خود فکر می‌کند با از بین بردن حاج قاسم‌ها این کابوس تمام شدنی است در حالی که تازه ابتدای راه هستیم و آمریکا با این کابوس‌ها از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه همه مردم منتظر انتقام سخت خون حاج قاسم سلیمانی هستند، تصریح کرد: بدون شک این انتقام در جای خود صورت می‌گیرد چراکه وعده‌های رهبر معظم انقلاب، وعده‌هایی آسمانی است که یقینا تحقق پیدا خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه حیات انقلاب اسلامی به واسطه همین خون شهدا است، خاطرنشان کرد: انسان مؤمن آفریده شده تا به معراج برود و شهید سلیمانی به آرزویش یعنی شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مهمترین نیاز امروز کشور است، افزود: متأسفانه برخی‌ها وحدت را حول محور جناح‌های سیاسی معنا می‌کنند در حالی که از نظر شهید سلیمانی وحدت تنها باید حول محور خداوند متعال صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت در برای فتنه‌ها مهمترین خواسته سردار سلیمانی از مردم بود، گفت: تنها در سایه مقاومت می‌توان آمریکا و اسرائیل را از صفحه روزگار حذف کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه چشم انداز حرکت انقلاب اسلامی تنها یک چیز است و آن اینکه پرچم انقلاب اسلامی به دست عدل گستر جهانی امام عصر (عج) برسد، خاطرنشان کرد: نباید آرمان‌های انقلاب در غم نان و مشکلات دنیا خلاصه شود، درست است که مشکلات وجود دارد، اما باید به هدف نهایی نظام اسلامی فکر کرد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات