۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۳۶۰۳
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

آیین بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد برگزار شد

آیین بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد برگزار شد
آیین بزرگداشت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیین بزرگداشت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مسؤولان نظامی و انتظامی، جامعه روحانیت، مسؤولان اجرایی، خانواده شهدا و جانبازان و عموم مردم به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به تشریح خصوصیت‌های رفتاری و مدیریتی و سیره عملی این شهید والامقام پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه راه شهید قاسم سلیمانی پرقدرت‌تر از قبل ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: دشمن بداند از خون شهید قاسم سلیمانی نخواهیم گذشت و شهادت ناجوانمردانه این سردار فداکار را پاسخ خواهیم داد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نابودی آمریکای جنایتکار را سرعت می‌بخشد، خاطرنشان کرد: به یقین خون سردار سلیمانی درخت تنومند اسلام را آبیاری خواهد کرد؛ استمرار عزت و اقتدار امروز و آینده روشن فردا، ثمره همین خون‌ها است.

در ادامه این مراسم نیز مردم در قالب دسته‌های مختلف عزاداری، در سوگ این شهید والامقام گریستند و بر سر و سینه زدند.

گفتنی است حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان با تعطیلی مدارس علمیه در این مراسم حضور چشمگیر داشتند.

همچنین نظیر این آیین در برخی از شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری نیز با محوریت جامعه روحانیت و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

شایان ذکر است سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه با دستور دونالد ترامپ و در اثر حمله پهباد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به همراه ابو مهدی المهندس از فرماندهان حشد الشعبی به شهادت رسید./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات