۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۳۲۸۰۳
سرپرست مدرسه علمیه کوثر فرخشهر:

بصیرت و هوشیاری بالای مردم تنها راه برون رفت از فتنه‌ها است

بصیرت و هوشیاری بالای مردم تنها راه برون رفت از فتنه‌ها است
بیگی با اشاره به اینکه طلبه جزء خواص جامعه است، گفت: تنها راه برون رفت از فتنه‌ها بصیرت و هوشیاری ملت، به ویژه خواص است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خانم آسیه بیگی، سرپرست مدرسه علمیه کوثر (س) فرخشهر، ظهر امروز در نشست بصیرتی طلاب این مدرسه، با بیان اینکه بانوی طلبه، الگوی زن ایرانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است، گفت: طلبه به عنوان قشر اثرگذار در جامعه نیازمند بصیرتی روزآمد و متناسب با زمان حال است تا در برهه‌های حساس تاریخی و در مواجهه با فتنه‌ها عاقلانه و هوشمندانه عمل کند.

وی با تأکید بر اینکه تنها راه سعادت جامعه اسلامی پیروی از رهبری است، خاطرنشان کرد: باید بدانیم نقش رهبری در خاموش کردن شعله‌های خانه برانداز فتنه ۸۸ بی نظیر بود و اگر بیانات و راهنمایی‌های ایشان نبود، وضعیت کشور به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

بیگی گفت: حادثه نهم دی یادآور حرکت‌های عظیم روز‌های نخست انقلاب است که ملت ایران با وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه نقشه‌های دشمنان را ویران کرد.

وی با اشاره به اینکه طلبه جزء خواص جامعه است، اظهار کرد: تنها راه برون رفت از فتنه‌ها بصیرت و هوشیاری ملت به ویژه خواص است؛ به یقین طلبه بصیر حامی راستین ولایت و انقلاب است و هیچ گاه از ارزش‌های اسلام دست نخواهد کشید.

سرپرست مدرسه علمیه کوثر با بیان اینکه پرورش و تربیت طلاب آگاه و بصیر از وظایف خطیر مسؤولان مدارس علمیه است، افزود: یکی از فعالیت‌های لازم برای مدارس علمیه در شرایط کنونی برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی است چراکه در قالب این نشست‌ها طلاب نسبت به مسائل روز جامعه آگاه و بصیر می‌شوند که این از ضرورت‌ها است.

وی تربیت طلاب و روحانیون انقلابی که از علم و عمل همراه با بصیرت و آگاهی نسبت به مسایل روز بهره‌مند باشند را یکی از مهمترین نیاز‌های کشور دانست و ادامه داد: به یقین جامعه روحانیت به عنوان مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه، نقش مهمی در بصیرت بخشی مردم در مقابل ترفند‌های دشمنان دارند و باید بیش از پیش به این رسالت خطیر خود عمل کنند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات