۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۳۳۷۸۳
سرپرست مدرسه علمیه کوثر فرخشهر:

سردار سلیمانی برجسته‌ترین تربیت یافته مکتب اسلام و امام راحل بود

سردار سلیمانی برجسته‌ترین تربیت یافته مکتب اسلام و امام راحل بود
بیگی گفت: شهید سلیمانی برجسته‌ترین تربیت یافته مکتب اسلام و امام راحل بود که راهش با همه توان ادامه خواهد داشت.
خانم آسیه بیگی، سرپرست مدرسه علمیه کوثر (س) فرخشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهادت راه و رسم مردان خدا است و نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در طول سال‌های متمادی برای حفظ اسلام و انقلاب مجاهدت کرد که ثمره تلاش‌های خالصانه و شبانه روزی ایشان حفظ نظام اسلامی در منطقه بوده است.

بیگی با تأکید بر اینکه رفتار و کردار شهید سلیمانی، نمونه عینی و عملی پیروی از ولایت بوده است، تصریح کرد: سردار برای همان اهدافی در خون خود غلتید که مولایش اباعبدالله الحسین (ع) در راه رسیدن به آن اهداف قطعه قطعه شد و این چیز کمی نیست.

وی با بیان اینکه خون شهیدان در رگ‌های تاریخ زنده و جاری است، گفت: شهید سلیمانی برجسته‌ترین تربیت یافته مکتب اسلام و امام راحل بود که راهش با همه توان ادامه خواهد داشت.

سرپرست مدرسه علمیه کوثر (س) فرخشهر با اشاره به اینکه ادامه مبارزه و جهاد در راه خدا و همچنین وحدت و همدلی مسلمانان تلخ کننده کام مستکبران است، افزود: جنایتکاران غرب بدانند مسلمانان تا رسیدن به پیروزی نهایی دست از مقاومت و جهاد بر نمی دارند و این همان درسی است که شهید سلیمانی به ما داد.

بیگی با تأکید بر اینکه عملیات تروریستی اخیر، خشم ملت ایران را دو چندان کرده است، گفت: ترور، عمل ضعیف ترین، پست‌ترین و ترسوترین انسان‌ها است؛ آمریکا و اسرائیل بدانند، مردم ایران با توکل بر خدا و استعانت از رهنمود‌های رهبری عزیز، همچون گذشته مقاومت خواهند کرد و انتقام خون به ناحق ریخته شده سرداران غیور اسلام را خواهند گرفت./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات