۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۳۳۷۶۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

عزت ملی امروز کشور محصول رزم سردارانی همچون قاسم سلیمانی است

عزت ملی امروز کشور محصول رزم سردارانی همچون قاسم سلیمانی است
حجت الاسلام طاهری با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) بود، گفت: عزت ملی امروز کشور محصول رزم سردارانی همچون قاسم سلیمانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه، ۱۴ دی ماه، در اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرکرد به مناسب شهادت مظلومانه سردار سلیمانی، با تأکید بر اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی یک عبد مؤمن به معنای واقعی کلمه بود، گفت: در جامعه‌ای که سخن از شهید و شهادت است، امنیت برقرار خواهد بود و آرامش حکم فرما می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه وجود روحیه شهادت طلبی در جامعه سبب افزاش امنیت مردم در همه ابعاد می‌شود، خاطرنشان کرد: به یقین رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در برقراری آرامش داشت و اگر شهید نمی‌شد، باید تعجب می‌کردیم.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه انتظار امروز سردار سلیمانی از ما این است که بکوشیم روحیه شهادت طلبی در جامعه زنده باشد، ابراز کرد: ارزش هر فردی به میزان روحیه شهادت طلبی او بر می‌گردد؛ هر چه قدر این روحیه در وجود ما بیشتر زنده باشد، به یقین جایگاه ما در پیش حق تعالی بالاتر است.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) بود، افزود: خداوند متعال سردار سلیمانی را در طلیعه گام دوم ذخیره‌ای قرار داد تا نمادی تمام عیار برای جبهه مقاومت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مراسم‌های مربوط به شهدا تنها نباید به بعد عاطفی توجه شود، خاطرنشان کرد: اجازه ندهیم در مراسم‌های مربوط به شهدا از بعد حماسی غفلت شود چراکه غفلت از این اصل، جبهه مقاومت را به انحراف می‌کشاند.

وی با تأکید بر اینکه غرور و عزت ملی حاصل رزم سردارانی همچون قاسم سلیمانی است نه کسانی که از مذاکره دم می‌زنند، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم جریان مقاومت در کشور به جریان سازش تبدیل شود و این مهمترین رسالت امروز ما است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه ما اجازه نمی‌دهیم نامه‌های مخفیانه برخی از مسؤولان کشور جریان مقاومت را به حاشیه بکشاند، گفت: ما فرزندان امیر مؤمنان (ع) هستیم که ان شاءالله در مسیر مالک اشتر حرکت خواهیم کرد نه اینکه فرمانده خود را اشعث ابن قیس کندی بدانیم./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات