۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۳۵۲۱۹
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد:

نقش سپاه در حراست و صیانت از ماهیت نظام اسلامی غیرقابل انکار است

نقش سپاه در حراست و صیانت از ماهیت نظام اسلامی غیرقابل انکار است
طاهری با اشاره به نقش سپاه در حراست و صیانت از ماهیت نظام اسلامی، گفت: مردم نباید فریب دلسوزی‌های زودگذر و موقتی دشمن و مزدوران داخلی را بخورند.
خانم فاطمه طاهری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی یک نمونه کامل و شاخص در مسأله ولایت پذیری است که باید به عنوان الگویی تمام عیار در این زمینه معرفی شود.

وی با تأکید بر اینکه ولایتمدار حقیقی کسی است که در مسیر ولایت با مدد از نیروی بصیرت و صبر به تکلیف خود عمل کند، گفت: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم حدود ۵۰ سال پیش شهروند ایرانی حق توهین به یک سگ انگلیسی یا آمریکایی را نداشت، اما الان چه؟ ما موشک می‌زنیم به پایگاه آمریکا، در حالی که کسی جرأت زدن یه گلوله را هم ندارد و این از برکات ولایت در کشور اسلامی ما است.

طاهری با بیان اینکه یکی دیگر از برکات ولایت در ایران پاک شدن منطقه از وجود آمریکایی‌ها خواهد بود و ان شاءالله این امر به زودی تحقق پیدا می‌کند، افزود: آمریکا باید بداند عمرش به پایان رسیده است و دیگر کسی در دنیا برایش تره خرد نمی‌کند.

وی همچنین با ابراز تأسف از حادثه سرنگونی هواپیمای اوکراینی خاطرنشان کرد: متأسفانه صدا و سیما در اطلاع رسانی نحوه سقوط این هواپیما همه جوانب را در نظر نگرفت و همین امر سبب شد جریان‌های وفادار به انقلاب دچار استیصال شوند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرکرد با اشاره به اینکه مطالبه امروز حوزه‌های علمیه این است که خطای انسانی صورت گرفته در حادثه سقوط هواپیما حتما از سوی مراجع ذی صلاح رسیدگی شود، گفت: مسؤولان بدانند این رسیدگی نباید بهانه‌ای برای زیر سؤال بردن خدمات چندین ساله سپاه در راه امنیت، عمران و آبادانی این مرزوبوم باشد.

وی با تأکید بر اینکه مردم نباید فریب دلسوزی‌های زودگذر و موقتی دشمن و مزدوران داخلی را بخورند، خاطرنشان کرد: به یقین در این زمینه نقش حوزه‌های علمیه در بصیرت افزایی غیر قابل انکار است.

طاهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پویا، زنده، پیشرو، خط شکن و بیدارگر است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ماهیت ضد استبدادی، ضد استکباری و ضد استعماری دارد و طبیعی است که چنین انقلابی با طیف گسترده‌ای از دشمنان در قالب جنگ نیمه سخت و جنگ نرم با عنوان تحریم و یا تعامل مواجه است.

وی با اشاره به نقش سپاه در حراست و صیانت از ماهیت نظام اسلامی تصریح کرد: اگر دشمن بفهمد که توانسته در بین مردم رسوخ و نفوذ کند و نهاد انقلابی سپاه را در اذهان عمومی محکوم نماید، قطعا پس از سپاه نوبت به سایر نهاد‌های انقلابی از جمله حوزه‌های علمیه می‌رسد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات