۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۵۰۵۸
سرپرست مدرسه علمیه کوثر فرخشهر:

نقش سپاه در پاسداری از شرف و عزت مردم ایران غیرقابل انکار است

نقش سپاه در پاسداری از شرف و عزت مردم ایران غیرقابل انکار است
خانم بیگی با بیان اینکه پاسداری از عزت و شرف مردم ایران وظیفه خطیری است که نصیب همه افراد نمی‌شود، گفت: مردم ایران از مرگ با عزت نمی‌ترسند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خانم آسیه بیگی، سرپرست مدرسه علمیه کوثر (س) فرخشهر، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب این مدرسه، با تبریک عملیات غرور‌آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن باطل نابود‌شدنی است، تصریح کرد: خداوند در قرآن به پیروزی حق و استقرار آن در زمین و شکست باطل نوید داده است که حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی آمریکا نمونه عینی این حقیقت است.

وی با بیان اینکه پاسداری از عزت و شرف مردم ایران وظیفه خطیری است که نصیب همه افراد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: سپاه همیشه در صحنه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از عهده این مسؤولیت برآمده است و به یقین تا نابودی کامل باطل، با قدرت و صلابت در این راه گام بر می‌دارد.

خانم بیگی با تأکید بر اینکه وحدت ملت ایران در روز‌های سخت و حساس تاریخ بی نظیر بوده است، گفت: آمریکا باید بداند با وحشی گری و انجام اعمال سخیفانه نمی‌تواند ایران اسلامی را تضعیف کند، بلکه روز به روز بر وحدت مردم و پشتیبانیشان از، ولی فقیه افزوده خواهد شد.

سرپرست مدرسه علمیه کوثر فرخشهر با اشاره به اینکه مردم ایران از مرگ با عزت نمی‌ترسند، افزود: خاک ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله، با خون بزرگ‌مردانی آبیاری شد که ثمره اش پرورش یافتن جوانان مدافع حرم و مدافع امنیت بود.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا خود را ابرقدرت شرق و غرب می‌داند، گفت: امروز جهان ضعف و زبونی ابرقدرت پوشالی را مشاهده کرد.

خانم بیگی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور خاطرنشان کرد: امتحان سخت است و دشمن روی جهل ما حساب کرده، مبادا اجازه دهیم دشمن بر موج نادانی مان سوار شود و شیرینی و شکوه اقتدارمان را کمرنگ کند.

وی با تأکید بر اینکه چهل سال است با رهبری حکیمانه پیر خراسانیمان از تمام ابتلائات عبور کرده ایم، گفت: امروز نیز گوشمان به لب های، ولی است و جانمان آماده برای فدایی شدن و این درسی است که از حاج قاسم فرا گرفته ایم./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات