۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۳۳۹۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مقاومت در برابر استکبار جهانی تنهاترین راه نجات کشور است

مقاومت در برابر استکبار جهانی تنهاترین راه نجات کشور است
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه مقاومت در برابر استکبار جهانی تنهاترین راه نجات کشور است، گفت: غرور و عزت ملی امروز کشور نتیجه مقاومت در برابر دشمنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت بختیاری‌های شهر چلگرد، با اشاره به اینکه مجلس شهید با مجالس ترحیم کاملا تفاوت دارد، اظهار کرد: برگزاری مجلس برای شهید در راستای نزول رحمت الهی است که نباید از آن غافل باشیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز پرچم انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی برافراشته مانده است، خاطرنشان کرد: ان شاءالله این پرچم از سوی نسل چهارم انقلاب به سراسر عالم منتقل خواهد شد و این همان چیزی است که سردار سلیمانی برای آن جان خود را تقدیم کرد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه ترویج نظریه مقاومت مهمترین راهبرد امروز انقلاب اسلامی و رهبری است، گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان کشور به این نظریه اعتقادی ندارند و همین امر سبب شده است دشمن جری شود.

وی مقاومت در برابر استکبار جهانی را تنهاترین راه نجات کشور دانست و خاطرنشان کرد: یادمان نرود غرور و عزت ملی امروز کشور نتیجه مقاومت در برابر دشمنان است نه سازش و مذاکره و این همان چیزی است که برخی از مسؤولان از آن غافل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به قدرت نظامی ایران اسلامی خصوصا در سال‌های گذشته افزود: ایران توانسته است بار‌ها این قدرت را به رخ دشمن بکشاند که دستگیری نیرو‌های نظامی آمریکا در خلیج فارس و همچنین زمین گیر کردن پهباد جاسوسی آن‌ها نشان از این آمادگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه ضعف مسؤولان در برابر دشمن یک خطای راهبردی است و سبب جسارت آن‌ها می‌شود، گفت: وعده الهی آن است که به برکت خون شهدا روزی قدس فتح شود و اسرائیل زیر پای شما قرار بگیرد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه مرگ آمریکای جنایتکار نزدیک است، خاطرنشان کرد: منتظر چنین روزی هستیم که مداحان انقلابی ما ندای حاج قاسم نبودی ببینی بیت المقدس آزاد شد سر دهند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات