۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۳۵۰۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شهادت سردار سلیمانی سبب انتقال جریان مقاومت به نسل پنجم انقلاب می‌شود

شهادت سردار سلیمانی سبب انتقال جریان مقاومت به نسل پنجم انقلاب می‌شود
حجت الاسلام طاهری، شهادت حاج قاسم سلیمانی را انتقال جریان مقاومت به نسل پنجم انقلاب دانست و گفت: به برکت خون حاج قاسم جریان مقاومت جهانی ایجاد خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با جمعی از طلاب جوان استان، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم قم گفت: دشمن شناسی و شیوه دشمنی دو نکته مهم در مواجهه با دشمن است که در این بین شناخت شیوه دشمن نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به شیوه امام خمینی (ره) در برابر دشمن گفت: امام بزرگترین مهندس طراح میدان بود و خودش صحنه عملیات را طراحی می‌کرد و می‌گفت: شیطان بزرگ آمریکاست و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه در همین مملکت سگ آمریکایی ارزش آن از ما بیشتر بود، افزود: امام خمینی (ره) ما‌ها را «ما» کرد که الان بعد از هفتاد سال یک پایگاه فوق پیشرفته آمریکایی توسط ما ویران می‌شود.

وی با اشاره به شیوه متفاوت دشمنی آمریکا با جریان‌های انقلابی گفت: این مهم است که بفهمیم آمریکا با حوزه‌های علمیه به چه صورتی دشمنی می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کسانی می‌خواهند جریان مقاومت که نمادش سردار سلیمانی است خیلی زود خاموش بشود، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌هایی از سنخ مردم که اثر گذار است تا چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه حاج قاسم ثمره همه شهدا و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی نیاز به اتصال و ارتباط به جریانات الهی همچون حاج قاسم دارد.

وی با بیان اینکه معتقدم جنس انقلاب ما از جنس انقلاب انبیاست و ماهیت و سنخ خون شهدای ما از سنخ خون شهدای کربلاست، افزود: اثری که خون این شهیدان خواهد داشت بدون شک اثری است که خون شهدای مسیر مجاهدت فی سبیل الله داشته و به یقیبن پربرکت خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی انتقال جریان مقاومت به نسل پنجم انقلاب است و این را باید پیش ببریم، گفت: باید با جریانی که به برکت خون حاج قاسم در انقلاب اسلامی ایجاد شده، پیوند برقرار کنیم و این جریان، جریان مقاومت عالم است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به حوادث اخیر نیز تصریح کرد: اتفاقاتی می‌افتد که از باطن آن‌ها خبر نداریم، اما یک تربیت اجتماعی می‌شویم و در این تربیت اجتماعی قوت می‌گیریم و ما باید برای این استقامت‌ها آماده شویم.

وی با اشاره به آیه ۶۹ سوره مبارکه عنکبوت گفت: خداوند می‌فرماید کار شما «جاهدوا فینا» باشد و کار من «لنهدینم سبلنا» است.

استاد حوزه و دانشگاه یکی از کار‌های جدی طلاب را تولید محتوا در فضای مجازی برشمرد و از طلاب خواست که سازمان تبلیغات اسلامی را پایگاه انقلاب اسلامی و قرارگاه فکری بکنند.

وی با درخواست از طلاب جوان برای تولید فکر در حوزه فرهنگ خاطرنشان کرد: اگر توانستیم فکری تولید کنیم می‌توانیم آن را به مسؤولان استان منتقل کنیم./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات