۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۶۳۴۰۸۱
مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد:

سردار سلیمانی رفت تا به تاریخ راه بن بست مذاکره را نشان دهد

سردار سلیمانی رفت تا به تاریخ راه بن بست مذاکره را نشان دهد
حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه سردار سلیمانی رفت تا به تاریخ راه بن بست مذاکره را نشان دهد، گفت: حاج قاسم به همه فهماند که راه شهادت تنها راه باز مقابله با طاغوت است.
حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهادت این سردار سرافراز اسلام نشان داد راهبرد‌ها و راهکار‌های آمریکا در منطقه جواب نداده و آن‌ها مجبور شده اند دست به این جنایت هولناک بزنند.

وی با اشاره به اینکه راه زمینی ایران از قائمیه تا ابوکمال باز شده و دسترسی ایران به مرز‌های فلسطین اشغالی به طور کامل برای انتقال نیرو و تجهیزات برای نابودی اسرائیل مهیا شده است، اظهار کرد: امروز اگر چه حاج قاسم و ابوالمهدی به آرزوی خود رسیدند، اما جبهه مقاومت را به جایی رسانده اند که بتواند نبرد را با نیرو‌های تازه نفس ادامه دهد.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه هیچ کس در کشور حق ندارد با شهادت سردار سلیمانی نسبت به آینده نگران باشد، افزود: اگر امروز خبر شهادت مالک اشتر سیدعلی رسید و همه ناراحت شدیم، اما بدانید که این جبهه هزاران مالک دارد و تیغ تدبیر سیدعلی هنوز هست.

وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی علمدار گام نخست انقلاب بود که الگویی بزرگ برای جوانان در گام دوم انقلاب خواهد ماند، ابراز کرد: استکبار جهانی و هم پیمانانشان گمان کرده اند با شهادت حاج قاسم حلقه اتصال بین ملت‌های مستضعف و مظلومین جهان را گسسته اند در صورتی که حاج قاسم یک تفکر بود و این تفکر روز به روز جان تازه می‌گیرد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد، حاج قاسم سلیمانی را نماد تفکر انقلابی و تفکر مقاومت و ایستادگی دانست و افزود: تفکر حاج قاسم یعنی ولایت پذیری و تا آخر جان پای عهد خود ایستادن و همین تفکر بود که در جنگ تحمیلی ۸ ساله او را چند بار مجروح کرد و بار‌ها تا مرز شهادت پیش برد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی دانشجوی نمونه دانشگاه امام حسین (ع) بود که با نمره بالا فارغ التحصیل شد، اظهار کرد: حاج قاسم به همه فهماند که راه شهادت تنها راه باز مقابله با طاغوت است.

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی رفت تا به تاریخ راه بن بست مذاکره را نشان دهد، تصریح کرد: دشمنان اسلام و مقاومت بدانند با خون این سردار عزیز چنان اتحادی در محور مقاومت شکل خواهد گرفت که کمترین آن فرار آمریکایی‌ها از عراق و منطقه و در نهایت نابودی اسراییل خواهد بود./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات