۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۳۵۳۳۶
تولیت آستان قدس رضوی:

تخریب سپاه پاسداران خواسته دشمن است

تخریب سپاه پاسداران خواسته دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: برادران سپاه همچون سردار سلامی و حاجی زاده از یاران باوفای رهبری هستند و نباید اجازه دهیم دشمن سپاه را تخریب کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز در مراسم ترحیم شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی از سربازان امام زمان (عج) محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به این که عمل به دستورات قرآن و روایات را در زندگی حاج قاسم سلیمانی مشاهده می‌کنیم، ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های انسان مومن عمل به روایات و قرآن کریم است.
 
وی با بیان این که شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت را در کشور ایران بوجود آورد، خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل دشمنان و از بین بردن آن‌ها از مهم‌ترین کار‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور شمرده می‌شود.
 
تولیت آستان قدس رضوی با توجه به این که مغز متفکر نابودی دشمن حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: هیچ فردی در کشور از حاج قاسم سلیمانی تزلزلی را ندید و تا آخرین روز شهادتش کارهایش را برای خدا انجام می‌داد و آرزوی شهادت را می‌کرد.
 
وی اظهار داشت: انسان در دنیا نباید از هوا و هوس خود پیروی کند، زیرا یکی از علت‌هایی انسان از راه خدا دور می‌شود، تبعیت از هوا و هوس است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که افراد با ایمان هیچ وقت از دشمن ترسی ندارند، ابراز کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام زندگی خود کارهایش را برای خدا انجام می‌داد که سبب شد برای تشییع او ملییون‌ها انسان به خیابان‌ها بیایند.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیم رهبری بود و مطیع بودن از دستورات رهبری را انسان‌ها باید از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستون جمهوری اسلامی شناخته می‌شود، بیان داشت: تنها کشوری که توانست به پایگاه‌های نظامی آمریکا حمله کند، ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که آمریکا به دنبال نابودی کشور‌های اسلامی است، ادامه داد: ناامنی در منطقه را آمریکا بوجود آورده است و تنها راه نجات از مشکلات، بیرون کردن آمریکا از خاورمیانه است.

وی در پایان با توجه به تشکر و قدردانی از سردار حاجی زاده، گفت: برادران سپاه همچون سردار سلامی و حاجی زاده از یاران باوفای رهبری بوده و کسی حق تخریب سپاه را در کشور ندارد./۱۳۸۰/پ210/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
نیروهای مسلح اطمینان داشته باشند ملت پشتیبان آنها هستند.
1
0