۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۵۳۳۷
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت مشارکت جدی برای یاری رساندن به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ضرورت مشارکت جدی برای یاری رساندن به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت های موجود برای کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،  بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت های موجود برای کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.
 
وی به جاری شدن سیل بی سابقه در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: متأسفانه در حال حاضر مشکلات بسیار زیادی برای مردم این استان به وجود آمده که نیازمند کمک رسانی همگانی در این خصوص است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر یاری رساندن فوری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر یاری رساندن به هموطنان ما در سیل سیستان و بلوچستان، لازم است فعالان فرهنگی و قرآنی استان، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری، روستایی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و گروه‌های تبلیغی و جهادی استان برای کمک و یاری رساندن به هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان اقدام کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به بارش شدید و کم سابقه باران طی روز‌های گذشته و بروز مشکلات زیاد برای مردم خوب سیستان و بلوچستان، افزود: برنامه ریزی در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی و اقلام مورد نیاز هموطنان خوبمان در استان سیستان و بلوچستان از سوی مجموعه‌های مردمی، فرهنگی و قرآنی توسط این اداره کل صورت گرفته است که امیدواریم طی روز‌های آینده این محموله‌ها به دست هموطنان مان در استان سیستان و بلوچستان برسد.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط این روز‌های هموطنانمان در استان سیستان و بلوچستان و سردی هوا در روز‌های آینده، خاطر نشان کرد: اقلام مورد نیاز هموطنان عزیز در این استان عمدتاً اقلام غذایی و گرمایشی است و تلاش می‌کنیم در مؤسسات مجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان نسبت به جمع آوری این اقلام برنامه ریزی داشته باشیم تا به هموطنان ما در این استان هرچه سریعتر ارسال شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت نوع دوست کشورمان در حوادث مختلف همواره در کنار سایر هموطنان کشورمان بوده اند، بیان داشت: حضور پر شور اقشار مختلف مردم به ویژه گروه های جهادی می تواند بخش مهمی از آلام و گرفتاری های مردم را کاهش دهد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های روحانیان و طلاب در گروه‌های جهادی در مواقع حوادث سیل و زلزله در سال‌های اخیر اشاره و تاکید کرد: طرح جهاد همبستگی ملی برای این حادثه طبیعی در استان سیستان و بلوچستان امری اجتناب ناپذیر است و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در راستای کمک به هموطنان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات