۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۳۵۳۵۵
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن با موج سواری روی خون شهدای سانحه هوایی به دنبال تضعیف ایران است

دشمن با موج سواری روی خون شهدای سانحه هوایی به دنبال تضعیف ایران است
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه مردم مراقب فضای غبارآلود فتنه باشند، گفت: دشمن با موج سواری بر خون شهدای هواپیمای اوکراینی درصدد انتقام از ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع)، گفت: علما و فهما در فضای غبارآلود شبهه و فتنه باید به تبیین حقایق بپردازند و فضای جامعه را از غبار خارج کنند.

وی افزود: دشمنان در فضای فتنه و غبارآلود است که با موج سواری بر خون شهدای سانحه هوایی اقدام به توطئه می کنند تا به اهداف خود دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه فتنه گری از قتل بدتر است، ابراز کرد: شعار ملت ایران این است که سختی و مشکلات را تحمل می کنند اما هرگز زیر بار ذلت و حقارت آمریکا نمی روند و دشمن از همین استقامت ناراحت و نگران است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با استناد به آیات الهی، اظهار داشت: خداوند می فرماید: دشمن هرگز از دشمنی خود کوتاه نمی آید مگر زمانی که شما از حق برگردید؛ نتیجه کوتاه آمدن در برابر دشمن ذلت و  تسلیم شدن است.

وی عملیات موشکی ایران و هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد را یکی از عملیات های بی نظیر و قدرتمند در سطح جهان دانست و گفت: کسی بعد از جنگ جهانی دوم نتوانسته بود به صورت مستقیم، باشکوه و مقتدر موشک به سوی آمریکا و یا پایگاه های نظامی آنان پرتاب کند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: کسی باور نمی کرد بعد از اصابت موشک آمریکای قلدر و جنایتکار حمله نکند تنها چیزی که مانع حمله او شد تشییع باشکوه و میلیونی سردار سلیمانی بود زیرا آمریکا دید که اگر حمله کند با چند نفر سپاهی روبرو نیست بلکه با ده ها میلیون ایرانی روبرو خواهد شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در فضای جنگی مهمترین وظیفه پدافند آن است که با دشمن متخاصم مقابله کند و اینکه هواپیمای اوکراینی مورد اصابت پدافند خودی قرار گرفت بسیار دردناک بود اما در فضای جنگی رخ دادن اینگونه اشتباهات بسیار است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ و همدستانش تروریست ترین انسان های جهان هستند، اظهار داشت: بعد از سانحه هوایی همین ترامپ تروریست توییت فارسی می زند ما در کنار ملت ایران هستیم بعد از چند روز باز توییت می زند که مردم ایران تروریست ترین ملت دنیا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: اگر مردم ایران نخواهند آمریکا و سفیر نجس خیس شده انگلیس در کنار آنها و در ایران نباشند آیا تروریست محسوب می شوند؟

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در فضای فتنه با فشار رسانه ای درصدد نابودی حق است، عنوان کرد: در این فضا اگر کسی از حق کوتاه بیاید براساس آیات الهی در قیامت باید پاسخگو باشد.

وی اقدام سردار حاجی زاده در پذیرش مسؤولیت سقوط هواپیمای اوکراینی را عین شجاعت و ایثار دانست و گفت: کشور در این سالها با مشکلات فراوانی روبرو شد اما کدام یک از مسؤولان آمدند و از مردم بابت اشتباهاتی که انجام دادند عذر خواهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: کسانی که از سانحه هوایی و کشته شدن هموطنان ما خوشحال شدند و این حادثه را فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب دانستند ناراحت و عزادار شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی نیستند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ریشه ترس حب دنیا است خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند: من حتی یکبار هم نترسیدم؛ زنان و مردان مومن مبلغ حق در جامعه باشند و غبار را از فضای کنونی کشور کنار بزنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات