۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۳۵۳۶۳
به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه انجام می‌شود؛

جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده

جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده
طلاب و روحانیون و هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به شماره‌حساب و کارت اعلام شده توسط مرکز خدمات واریز کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب و روحانیون عزیز و خانواده آنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان به شماره‌حساب و کارت زیر واریز کنند.
شماره‌حساب: 0112049594000
شماره کارت: 6037991899985406
بانک ملی - مشارکت نورانی- مرکز خدمات حوزه

جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده

طلاب عزیز می‌توانند از طریق سامانه سخا-تبرعات-کمک به سیل زدگان نیز کمک‌های نقدی خود را واریز نمایند.

همچنین هم‌وطنان گرامی کمک‌های غیر نقدی خود را به مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور تحویل دهند.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس‌ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه پس از اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، به مدیران کل مراکز خدمات این استان‌ها دستور داد برای هرگونه کمک به سیل‌زدگان با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس مرکز خدمات حوزه تأکید کرد: لازم است با دعوت از گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون و سازمان‌دهی حوزویان داوطلب، زمینه خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به سیل‌زدگان را فراهم سازند./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حامد
Iran, Islamic Republic of
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
مشارکت فی‌نفسه دارای ارزش است، زیرا مردم نمی‌توانند تمامی پتانسیل خود را به‌عنوان شهروند توسعه دهند مگر آنکه در امور حاکمیت مشارکت کنند. بنابراین مشارکت از طریق اجازه به شهروندان جهت درک کاملتر سیستم حکومتی، و بینش علایق شهروندان و جامعه به‌عنوان یک کل، کارکرد آموزشی را برآورده می‌کند.از این دیدگاه ارزیابی تأثیر اجتماعی یکی از محیط‌های زندگی سیاسی است که در آن مردم می‌توانند مشارکت کنند و می‌توانند شهروندی را هم آموزش ببینند و هم تمرین کنند و همزمان وظایف شهروندی خود را به انجام رسانند. ارزیابی تأثیر اجتماعی این ظرفیت را دارد که محیطی برای توسعه فردی فراهم کند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
همکاری عموم طلاب بدین معنا نیست که همگان یک‌گونه بیندیشند، یا یک گونه رفتار کنند، بلکه منظور این است که همگان برای حفظ جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، هدفی مشترک داشته باشند.
0
0