۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۵۳۷۰

نشست هم‌افزایی مراکز نخبگانی حوزه‌های علمیه برگزار شد

نشست هم‌افزایی مراکز نخبگانی حوزه‌های علمیه برگزار شد
نخستین نشست هم‌افزایی مراکزنخبگانی حوزه به اهتمام دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکزخدمات و باحضور مسئولان مراکز نخبگانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین جلسه هم‌افزایی مراکز نخبگانی حوزه‌های علمیه با موضوع پشتیبانی از طرح‌ها و خدمات علمی جامعه نخبگانی، به اهتمام دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین فولادی مدیرکل دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات ضمن ارائه گزارشی از رویکرد هدفمندی مرکز خدمات، طرح‌های پشتیبانی از خدمات علمی دفتر نخبگانی مرکز خدمات را تبیین کرد و افزود: ارائه طرح‌ها و خدمات علمی به جامعه نخبگانی حوزه‌، یکی از مهم‌ترین رویکردهای هم‌افزایی مراکز نخبگانی حوزه‌ است.

پس از ارائه تفصیلی طرح‌های پشتیبانی علمی از سوی مرکز خدمات، هریک از مسئولان مراکز نخبگانی حوزه، نظرها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

در ادامه، حجت‌الاسلام باقریه معاون امور استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان که در قالب ویدئو کنفرانس با این جلسه در ارتباط بود از تلاش‌های دفتر نخبگانی مرکز خدمات در حمایت گسترده از جامعه نخبگانی حوزه تقدیر کرد و افزود: این قبیل طرح‌ها از نیازهای ضروری حوزه است و با وجود محدودیت‌های مراکز مدیریت، ورود مرکز خدمات نقطه عطفی در رفع این نیازها قلمداد می‌شود.

گفتنی است، مقرر شد این جلسات برای هم‌افزایی بیشتر به صورت ماهانه برگزار شود.

در این جلسه، حجت‌الاسلام بهاری مسئول دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه قم، آقای ایزانلو و خانم کبیری از کارشناسان دفتر نخبگان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، خانم اسماعیلی مسئول نخبگان حوزه علمیه جامعه الزهراء، آقایان کمالی و امینی کارشناسان شناسایی ممتازین و نخبگان حوزه جامعه‌المصطفی، آقای صادقی رابط دفتر نخبگانی استان اصفهان و آقای کلباسی از حوزه علمیه اصفهان نیز حضور داشتند./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات