۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۵۳۸۳

راهپیمایی دامغانی‌ها درحمایت از ولایت و محکومیت نظام سلطه و اعمال فتنه‌گران

راهپیمایی دامغانی‌ها درحمایت از ولایت و محکومیت نظام سلطه و اعمال فتنه‌گران
مردم شهیدپرور دیار عالمان و شهیدان دامغان امروز در حمایت از ولایت و محکومیت جنایات نظام سلطه و اعمال فتنه‌گران و فریب خوردگان داخلی راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مردم همیشه درصحنه دامغان به دنبال جنایات اخیر آمریکا، داغدار شدن ملت بزرگ ایران با شهادت مالک اشتر انقلاب و جمع کثیری از فرزندان وطن و اعمال عده‌ای فتنه‌گر و فریب خورده در نقاط مختلف کشور و مراکز آموزش عالی به ویژه تحرکات هنجارشکنانه دل باختگان محبت شیطان بزرگ و روباه پیر در دانشگاه دامغان امروز با حضوری بیادماندنی و آگاهانه و برگزاری راهپیمایی از میدان شهدا تا چهارراه لاله و اجتماع در صحن آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) این شهر ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، نهاد‌های حافظ امنیت کشور و تجدید میثاق با شهدای مقاومت خواستار برخورد قاطع با مسببین و عوامل این حوادث شدند.

دامغانی‌های ولایتمدار در این راهپیمایی پلاکارد‌هایی با مضامینی همچون آمریکا ما ملت شهادتیم، آمریکا مسبب حادثه بوئینگ است، راه شهیدان ما طریق عزت ماست/ پیروی از رهبری عامل قدرت ماست، سردار دل‌ها راهت ادامه دارد، سفیر روباه پیر اخراج باید گردد، منافق حیا کن/ دانشگاه را رها کن ضمن به نمایش گذاردن بصیرت خود پیام خود را به مسؤولان، دوستان و دشمنان اسلام و ایران اعلام کردند.

راهپیمایی کنندگان دامغانی در پایان این راهپیمایی باشکوه و تجمع در صحن آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) این شهرستان ضمن سردادن شعار‌های ضداستکباری و برعلیه منافقین و فتنه‌گران و تأکید بر حفظ وحدت ملت بزرگ ایران زیر سایه ولایت فقیه، قطع نامه‌ای را قرائت و با فریاد‌های الله اکبر خود تأیید کردند؛ بند‌های شش‌گانه این قطع نامه بدین شرح بود:

۱- ما مردم ولایتمدار دامغان ضمن عرض تسلیت شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار همیشه سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان صدیق ایشان خدمت امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای و امت اسلام و جبهه مقاومت، با خون پاک سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بندیم که راهش را ادامه داده، هر کدام از ما یک قاسم سلیمانی باشیم.

۲. ضمن اظهار تأسف از وقوع حادثه جانخراش سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و عرض تسلیت بابت به شهادت رسیدن هموطنان و زنان و کودکان مظلوم این پرواز، اجازه هیچ گونه بهره برداری از خون پاک و مراسمات متعلق به این عزیزان در شهرمان دامغان را به احدی نداده و انجام راهپیمایی چند دانشجو نما که در آن شعار‌های ضد ولایت، ضد دین، ضد ملت و ملیت و بر علیه نیرو‌های بسیجی بر زبان یاوه گویشان رانده شد و باعث جریحه دار شدن احساسات مردم دامغان گردید را همنوایی با دشمن اسلام و ایران دانسته و قویا محکوم می‌کنیم.

۳- ما شرکت کنندگان در این راهپیمایی حامیان ولایت، قاطعانه و پیگیرانه خواستار برکناری فوری رییس فعلی دانشگاه دامغان و سایر عوامل زمینه ساز این‌گونه برنامه‌های سخیف، دشمن شاد کن ومنافق پسند هستیم. از مسؤولان امر می‌خواهیم در اولین فرصت ممکن نسبت به این درخواست و تعویض بحق و بجا اقدام نمایند و برای جانشینی این کرسی مهم از افراد متعهد و متخصص بومی استفاده شود.

۴- از آنجا که شهر دامغان به شهری کهن و با سابقه تاریخی و باستانی شهره می‌باشد اقدام سبکسرانه چند خودفروخته و فریب خورده اخیر در دانشگاه دامغان باعث گردید وجهه و حیثیت مردم دارالمؤمنین به بازی گرفته شود لذا ضمن محکومیت این حرکت خواهان برخورد جدی با مسببین و شرکت کنندگان برگزاری این راهپیمایی دشمن شاد کن می‌باشیم و به جد می‌خواهیم چنین حرکاتی تکرار نگردد.

۵_به مسؤولان امر گوشزد می‌نماییم اگر در جهت تأمین خواسته‌های ما در جهت تنبیه چند خودفروخته اقدام نکنند بار دیگر شاهد تجمع و اعتراضات این جمع خواهند بود و عواقب بعدی متوجه مسوؤل مربوطه خواهد بود.

۶-امروز مردم شهیدپرور دامغان که با بذل ... شهید و جانباز بالاترین رتبه خدمت در سنگر جبهه‌های دفاع مقدس را دارا هستند و در عملیات مرصاد شگفتی آفریدند و داغ فتح را بر دل امثال مریم رجوی‌ها گذاشتند با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ بر انگلیس و منافق اعلام می‌دارند انتقام سختی در انتظار این جنایتکاران خودفروخته می‌باشد./۹۷۷/پ310/ب1
ارسال نظرات