۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۳۵۴۲۶
از ۳۰ دی تا ۵ بهمن ماه صورت می گیرد؛

آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان
جوروند گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ۳۰ دی تا ۵ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی کیانپارس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ۳۰ دی تا ۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب با تخفیف ۳۰ درصدی (۲۰ درصد یارانه ارشاد و ۱۰ درصد از سوی ناشر) از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی کیانپارس برپا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه افتتاحیه نمایشگاه کتاب ساعت ۱۶، روز دوشنبه (۳۰ دی ماه) با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود، افزود: ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور با ۹۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه حضور خواهند یافت و سهم استان مان ۴۵ ناشر و ۷ کتابفروشی شهر اهواز است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب الکترونیکی برای نمایشگاه کتاب تهیه شده است، ادامه داد: بی نظیرترین نشست امسال با حضور غلامرضا اعوانی، رییس پیشین انجمن حکمت و فلسفه ایران خواهد بود ضمن اینکه نشست تخصصی تأثیر قصه بر روان کودک و نوجوان با حضور قدمعلی سرامی، بررسی دریچه‌های نیمه باز نقاشی در شعر حافظ با حضور سیما منصوری دیگر برنامه‌های جانبی هستند.

جوروند به برگزاری آیین بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی با حضور خانواد‌های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: کارگاه تخصصی داستان نویسی با حضور محمدجواد جزینی و برگزاری نشست تخصصی اهمیت تلاوت قرآن معنا محور با محوریت سخنان رهبرانقلاب با حضور مهدی دغاغله در نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نشست تخصصی روانشناسی با عنوان اعتماد به نفس، عزت نفس، ابراز وجود و جرأت‌مند با حضور بهاره بهادری و بررسی روند داستان نویسی در آثار عربی با حضور احمد حیدری، سهام سجیرات و مریم کعبی را دیگر برنامه جانبی نمایشگاه برشمرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نشست تخصصی ادبیات کودک و نوجوان و اختتامیه دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی را دیگر برنامه‌های هفته کتاب بیان کرد و اظهار داشت: همزمان با نمایشگاه کتاب شاهد برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و نخستین جشنواره تولید کالا‌های بومی استان خواهیم بود./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات