۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۳۴۸۴۴

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
آغاز ثبت نام دوره مهارت‌های بیان تفسیر ویژه طلاب خوزستانی و برگزاری کارگاه تخصصی تایپوگرافی اسماءالحسنی چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، ثبت‌نام دوره مهارت‌های بیان تفسیر از سوی واحد امور قرآن و حدیث معاونت تهذیب مرکز مدیریت مدارس علمیه خوزستان آغاز شد.

این دوره زیر نظر مؤسسه قرآنی تفسیر قرآن حجت‌الاسلام قرائتی ویژه طلاب پایه ۶ به بالا در نظر گرفته شده است. شرکت در این دوره با اعطای مدرک کشوری پایان دوره مهارت‌های تفسیر برای طلاب همراه است.

براساس این گزارش، این دوره با حضور استادان کشوری برگزار می‌شود و طلاب تا ۲۵ دی فرصت دارند، برای شرکت در دوره نام‌نویسی کنند.

لازم به ذکر است؛ زمان برگزاری این دوره بهمن‌ماه اعلام شده است.

برگزاری کارگاه تخصصی تایپوگرافی اسماءالحسنی

کارگاه تخصصی تایپوگرافی اسماءالحسنی در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ دی ماه) به میزبانی حوزه هنری خوزستان و با حضور هنرمندانی از استان‌های خوزستان، لرستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در اهواز برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه هنرمندان بسیاری در عرصه طراحی پوستر حضور پیدا کرده و تلاش کردند آثاری را در زمینه حروف نگاری و تایپوگرافی خلق کنند.

لازم به ذکر است، کارگاه به منظور تبادل تجربیات هنرمندان برپا شد.

برگزاری دومین دوره آزمون متقاضیان نشر استانی

مرتضی جمشیدی گفت: دومین دوره آزمون متقاضیان نشر خوزستان با حضور شهر‌های مسجدسلیمان، بهبهان، اهواز، اندیمشک و دزفول ۱۷ دی ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

وی بیان داشت: این آزمون با هدف تعیین صلاحیت فنی متقاضیان نشر و اخذ مجوز انتشارات در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که پذیرفته شدگان در مرحله کتبی به مرحله شفاهی دعوت می‌شوند.

گفتنی است، در این آزمون که به همت اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، ۲۰ نفر شرکت کردند.

انتصاب سرپرست روابط عمومی ارشاد خوزستان

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طی حکمی سید محمدرضا بنی هاشمی را به سمت سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب سید محمدرضا بنی هاشمی آمده است:

نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی و به موجب این حکم، شما را به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توان و تجارب مجموعه‌ی همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر، در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات