۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۳۵۴۵۳
حجت الاسلام حیات الغیب خبر داد؛

اجرای بیش از دو هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در لرستان

اجرای بیش از دو هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در لرستان
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه در محوز‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای برنامه های دهه فجر خبر داد و گفت: بیش از دو هزار و 500 برنامه به مناسبت دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی اجرای برنامه های دهه فجر را فرصتی مناسب برای نهادینه سازی و ترویج دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: این ایام فرصتی برای بصیرت بخشی بین نسل جوان است.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به توطئه های دشمن با هدف جداسازی جوانان از انقلاب و کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل نو اظهار داشت: با روشنگری بین نسل نو نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های دهه فجر با هدف تبیین و ترویج آرمان های انقلاب برگزار می شود، اظهار داشت: در این راستا از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی استفاده می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: ویژه برنامه های دهه فجر در سطح مساجد، ادارات، اماکن عمومی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در محورهای مختلف فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی برگزار خواهند شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات