۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۳۴۰۵۲
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان:

مسجد پایگاه مهم انقلاب است

مسجد پایگاه مهم انقلاب است
مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان از مساجد به عنوان پایگاه انقلاب و کانون بصیرت افزایی یاد کرد و گفت: برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان، ظهر امروز در نخستین نشست کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: برنامه های دهه فجر مسجد محور باشند.

وی بر ضرورت فعالیت مساجد در راستای تقویت وحدت و همدلی در جامعه تأکید کرد و افزود: مسجد به عنوان مهم ترین پایگاه انقلاب نقش بسزایی در تقویت وحدت جامعه و آگاهی بخشی دارد.

ابدالی پور بر ضرورت جذب حداکثری جوانان در مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: حضور جوانان در مساجد و روشنگری بین ان قشر خنثی کنده توطئه های دشمنان است.

وی به نقش مساجد در زمینه تقویت دین و بنیه دینی جوانان اشاره و عنوان کرد: با بهره مندی از ظرفیت مساجد باید گام های استواری در تربیت نسلی انقلابی برداشت.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد لرستان از برگزاری برنامه های دهه فجر با رویکرد بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه خبر داد و گفت: مسجد به عنوان خواستگاه انقلاب نقش بسزایی در تبیین ارزش های دینی و انقلابی در جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر برنامه هایی همچون یادواره های شهدا، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توسط کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات