۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۳۳۸۱۶

مراسم عزاداری و تجلیل از رشادت‌های سردار بی‌ادعا در ایلام برگزار شد

مراسم عزاداری و تجلیل از رشادت‌های سردار بی‌ادعا در ایلام برگزار شد
مردم ولایتمدار استان ایلام در سوگ سردار دل‌ها با حضور در مساجد و تکایا به عزاداری پرداخته و از جان‌فشانی‌های سردار بی‌ادعا و نامدار تاریخ ایران تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز و هم‌زمان با ورود پیکر پاک و مظهر سردار شهید قاسم سلیمانی مردم ولایتمداری استان ایلام در سوگ سردار دل‌ها با حضور در مساجد و تکایا به عزاداری پرداخته و با برپایی مراسم عزا از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های سردار بی‌ادعا و نامدار تاریخ ایران تجلیل کردند.

مراسم گرامیداشت این سردار بزرگ اسلام با حضور مردم ولایتمدار ایلام در شهرستان‌های یازده‌گانه استان ایلام نیز برگزار و در حال انجام است.

لغو سفر رئیس‌جمهور به ایلام و همچنین لغو برگزاری مراسم یادواره آیت‌الله حیدری و شهدای روحانی استان ایلام نیز از برنامه‌هایی است که به احترام ورود پیگیر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی در ایلام انجام‌شده است.

حضور دسته‌ها عزاداری در خیابان‌های منتهی به مصلا امام خمینی (ره) در مرکز استان و خیابان‌های منتهی به مساجد جامع در شهرستان‌های یازده‌گانه استان ایلام، استان را یکپارچه به استانی عزادار تبدیل کرده است.

حضور تمام اقشار ولایتمداران ایلامی در این مراسم نشان از عرض ارادت مردمی دارد که امنیت آنان نتیجه خون پاک سردار شهید قاسم سلیمانی‌ها است.

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور نیز در ارتباط با برگزاری مراسم شهادت شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: مراسم امروز به پاسداشت ورود پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی در سرتاسر استان ایلام برگزار و در حال انجام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: علاوه بر مراسم جمعی امروز در فردا دوشنبه 16 دی‌ماه 98 نیز مراسمت عزاداری به‌رسم سنتی توسط ایلات و قبائل انجام می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات