۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۳۳۸۰۰
مدیر حوزه علمیه زنجان:

خون سردار سلیمانی راه او را مستحکم تر می کند

خون سردار سلیمانی راه او را مستحکم تر می کند
حجت الاسلام جعفری گفت: شهادت مظلومانه سردار سلیمانی سبب آن شد تا بسیاری از جوانان کشور تصمیم به قدم گذاشتن در راه او بگیرند.

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سلیمانی را سردار مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در خارج مرزهای کشور دانست و گفت: سردار سلیمانی در از بین بردن داعش نقش اصلی را ایفا کرد.

حجت الاسلام جعفری عنوان کرد: سردار سلیمانی در طول چهل سال گذشته در میدان های مختلف مبارزه با استکبار مانند دفاع مقدس حضور داشت.

مدیر حوزه علمیه زنجان با بیان اینکه تاریخ گواهی دهنده این است که خون شهید راه او را مستحکم تر می کند، اظهار داشت: همان گونه که در حکم فرمانده جدید سپاه قدس رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند راه سردار سلیمانی همانند گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نحوه شهادت سردار سلیمانی نشان دهنده عظمت اوست، ابراز کرد: شهادت مظلومانه سردار سلیمانی سبب آن شد تا بسیاری از جوانان کشور تصمیم به قدم گذاشتن در راه او بگیرند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه سردار سلیمانی چهره بین اللملی مقاومت هستند، خاطر نشان کرد: دلدادگان مقاومت در سراسر جهان حضور دارند که گوشه هایی از این دلدادگی در تجمعات عراق، سوریه، نیجریه و کشمیر دیده شد.

مدیر حوزه علمیه زنجان تصریح کرد: آزادگان جهان نسبت به آمریکای جنایتکار خشمگین هستند و این کشور در سطح بین اللملی با چالش های بزرگی روبه رو خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر ملت ایران آزدگان و دلدادگان مقاومت در سراسر جهان خود را خون خواه سردار سلیمانی می دانند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اتحاد و انسجام ملی پس از شهادت سردار سلیمانی، عنوان کرد: به وضوح دیده می شود که تمام مردم کشور نسبت به سردار سلیمانی احساس دین می کنند و بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی در غم فراق او همدل شده اند.

مدیر حوزه علمیه زنجان به مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: مجلس بزرگداشت سردار سلیمانی با وجود بارش برف با حضور مردم و با شکوه فراوان برگزار شد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات