۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۳۵۴۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تریبون نماز جمعه ظرفیتی برای روشنگری است

تریبون نماز جمعه ظرفیتی برای روشنگری است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید از تریبون نماز جمعه در زمینه آگاه سازی مردم نسبت به مسائل روز دنیا و نسبت به توطئه های دشمن در جنگ نرم و جنگ رسانه ای بهره مند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت اهمیت نماز جمعه بیان داشت: نمازجمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است.

وی نماز جمعه را تجلی وحدت خواند و افزود: توصیه به تقوا، همراهی عبادت سیاسی و بصیرت افزایی، آشنا ساختن مردم با جریانات جهان اسلام در قالب خطبه‌های پرمحتوا، کوتاه، بلیغ و قابل فهم از ویژگی های نماز جمعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: تقویت وحدت و تفاهم اجتماعی، دوری از برخورد با سازمان‌های اداری و به کارگیری شیوه‌های جدید برای آگاهی بخشی در زمینه های مختلف دینی و فرهنگی از دیگر ویژگی های نمازجمعه است.

وی نماز جمعه را تجلی ولایت و امامت خواند و اظهار داشت: تربیون نماز جمعه ظرفیتی برای بصیرت بخشی و روشنگری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه های مختلف و پیش گرفتن جنگ رسانه ای عنوان کرد: باید از این تریبون مردم را نسبت به دسیسه های دشمن آگاه ساخت.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب بوده و همواره دستاوردهای فراوانی در پی داشته است.

وی به بیان ویژگی های نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب تجسم ایمان و تقوا، آگاه به معارف اسلامی، دارای تدبیر و برنامه‌ریزی، سعه صدر و خوش خلقی، وحدت آفرین و مشورت پذیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب دارای مواضع روشن و شفاف در پیروی از امامین انقلاب، فراجناحی همراه با جذب حداکثری، پاکدستی و به دور از تجمل گرایی است.

وی حامی حوزه علمیه و دانشگاه بودن، مدافع مراکز تولید و اشتغال را از دیگر ویژگی‌های نماینده ولی فقیه در تراز انقلاب عنوان کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات