۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۳۵۴۷۲
رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور:

ولایت‌فقیه، نهادهای انقلاب و ارزش‌های نظام خط قرمز هیأت‌های مذهبی است

ولایت‌فقیه، نهادهای انقلاب و ارزش‌های نظام خط قرمز هیأت‌های مذهبی است
رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور با تاکید بر دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران، گفت: ولایت‌فقیه، نهادهای انقلاب و ارزش‌های نظام خط قرمز هیئت‌های مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، با تسلیت ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به‌دست سران آمریکایی تروریست، اظهار داشت: امنیت منطقه با درایت و تلاش شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فراهم شده و بزرگترین خدمت این سردار سرافراز اسلام تامین امنیت در منطقه بود.

وی با تسلیت جان‌باختن مسافران سانحه هوایی افزود: این حادثه ناگوار و سخت مصیبت بزرگی برای همه مسئولان و ملت ایران است که از خداوند متعال برای بازماندگان صبر مسئلت می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه اهداف و ترفندهای آمریکا برای همه مردم شناخته شده و ناکام مانده است افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از سانحه هوایی برای تحقق اهداف و دسیسه‌های خود موج‌سواری می‌کنند ولی ملت ایران دشمنان انقلاب را کاملا شناخته و اجازه تعرض به ارزش‌های انقلاب اسلامی نمی‌دهند.

نوشادی با قدردانی از تلاش سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران جایگاه با ارزشی در جامعه اسلامی دارد چرا که این نهاد توانمند با رشد و ترقی در عرصه‌های گوناگون نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشرفت ایران اسلامی داشته و اجازه تعرض به این جان‌برکفان نمی‌دهیم.

وی با محکوم کردن اعمال هنجارشکنان تاکید کرد: ولایت‌فقیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی ایران خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی است.

نوشادی از آمادگی هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور برای دفاع از ارزش‌ها خبر داد و تصریح کرد: 100 هزار هیئت مذهبی سراسر کشور آماده مقابله با هنجارشکنان هستند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه دشمنان، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را هدف‌گیری کرده است افزود: خط قرمز ملت انقلابی ایران، ولایت‌فقیه، نهادهای انقلاب و دفاع از آرمان‌های نظام و ارزش‌های اسلامی است و اجازه تعرض به ارزش‌های انقلاب نمی‌دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات